StableDoor schreef:franka75 schreef:Ah wat een leuke foto's maar ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen hoe dun ze is, die van ons vergeleken hiermee was echt vel over been. Laat haar nek dan ook even nakijken vanwege het uitgerekte bandje, misschien heeft ze een tijd vastgezeten. maar zo blij voor jullie dat ze weer veilig thuis is
Op de foto's zie je het inderdaad bijna niet, maar ze is vel over been. Ze weegt nog geen kilo, als je haar aait voel je alleen maar botten![]()
Ik zal even kijken of mijn nikoncamera hier ligt, zal ik even goede foto's maken!
Nog 3 dagen in 'het wild' had ze niet overleefd...
Ohhh dat van minder dan een kilo wegen had ik overheen gelezen. Schrik er een beetje van.
Gelukkig vond je haar op tijd. Ben benieuwd wat de dierenarts zegt morgen.
Hoe gaat het nu tussen Abbey en Ginger. Zijn ze al weer close of is Ginger nog steeds boos?
), maar ze weegt echt niet meer dan een kilo, daar ben ik zeker van. Ze is ook wat kleiner dan de gemiddelde kat, maar dan alsnog veel te licht. Mijn oude kat heeft haar hele leven een kilo gewogen (schildklierprobleem, alsnog 19 geworden), en Abbey weegt zeker niet meer! Haar zusje is ongeveer 3 of 4 keer zo zwaar.
! Volgens mij is ze superblij dat ze weer thuis is! Alvast hele fijne kerstdagen gewenst
!