Doen jullie eigenlijk een poging om jullie katten op te voeden of is dat een verloren zaak?
Ik heb hier soms m'n handen vol met Froemel. Froemel is jong en wil wat, vooral kattekwaad uithalen dan
. Liefst oefent ze haar tae kwando talenten op de 2 katers maar die 2 sufkoppen reageren daar niet echt op. Dan gaat mevrouw zich vervelen en weet ik hoe laat het is.Als er was hangt te drogen gaat die gegarandeerd tegen de grond, alle zetels worden eventjes bijgevijld, de gordijnen ook. En dan, het allerleukste: de plant. Beetje uitgraven, beetje krabbelen, beetje knauwen. En het grappigste is uiteraard dat je wacht tot baasje het ziet (en ja desnoods gaat ze er pontificaal naast zitten wachten tot ik het zie), snel beetje krabbelen, kijken of ik opsta (zoniet nog beetje verder krabbelen en kauwen) en als ik dan rechtveer om m'n plant te redden spurt ze weg. Om vervolgens terug naar de plant te gaan wanneer ik net terug in de zetel zit. Aaaaaaaaaaaargh.
Net de vliegende pantoffelmethode geprobeerd en dat heeft voorlopig effect, vraag is voor hoe lang.
Froemel is lief maar soms kan ik haar wel ... Ze mag/kan buiten, ik speel met haar, heel soms krijgt ze een kater in beweging en het meeste kattekwaad laat ik maar zo. Maar mijn plant wil ik eigenlijk wel in leven houden.
Tips?
Buiten de plant in een kamer zetten waar ze niet komt, maar dan staat die plant daar zo alleen
. 

Dat ken ik, mijn kat is al net zo'n nitwit
, verbaal is al drama en staat garant voor een verstopte kat. 
, maar het komt wel met veel geweld/geluid aangeschoven en dan schrikken ze zich rot. Een volgende keer hoef je alleen maar ermee te rammelen
!
katten te zien en jullie verhalen erover te lezen
?
!
+ sp. voer)
en is de neje bank toch lekkerder
. Alleen kan mijn hart het niet voor mekaar krijgen om haar met water te spuiten want ze is natuurlijk niet meer zo heel snel 
. Had voort 5 lege colaflessen onder mn bed liggen, die ik dan naar haar gooide
. heb nl. een nachthumeur