Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:@Chaos, dat gaas achter het zwarte konijntje, blijven ze daarachter? Die van mij gaan er gewoon doorGeweldig hun 'hol'
Ik krijg er zelf honger van Millenium
). Kuil en stro van de paarden... 

Chaos schreef:___
Liesbeth: Geef jij de grote of kleine korrel van de molen?
Ik haal toevallig ook alles daar (heb zaterdg weer 5kg voor de katten en 5kg voor de konijnen gehaald) en ik voer nu de grote korrel. Toen Takkie er als kleintje bij kwam heb ik tijdelijk de kleine korrel gegeven.

maar ik moet zeggen dat hij nu op nog geen flesje water per dag zit, dus misschien heeft er toch wel wat gezeten... Hij is gelukkig weer helemaal het oude vrolijke konijn zoals ik hem ken, dus hopen dat dit nu voorlopig zo blijft

misschien maar eens even opzoeken op Bunnybunch!
Verder nu ook al een week geen AB meer gehad, ben daarom blij dat alles zo goed heelt en haar lichaampje de ontstekingen zo goed opruimt.
Het behandelen van haar plekjes blijft ze wel een beetje eng vinden (ze vind mensen sowieso eng), maar ze laat alles wel keurig toe, en ben daar toch wel trots op! Er zal maar iemand 3x daags aan je zere plekjes zitten, das niet niks!
Ondanks dat ze ons eng blijft vinden, laat ze zich nu wel steeds vaker even kroelen. Zo wordt ze toch steeds weer een beetje meer handtam, wat dat betreft al met al een 'geluk bij een ongeluk' 
Lisa_H schreef:Mijn nijn eet haar blindedarm keutels niet op, zag ik gisteren opeens. Ze krijg al goed voer SUPREME science selective rabbit op dit moment, en niet meer dan aangegeven staat op het pak en een handje hooi 's ochtends en 's avonds maar toch lijkt ze er geen zin in te hebben. Nu heb ik gister niet de brokken gegeven en alleen gezorgd dat ze de hele dag door hooi kon eten en toen at ze haar blindedarm keutels wel op..
Nivada schreef:Ik heb ook even een vraagie!
Mn konijntje heeft steeds van die traan ogen. Is dit nu een bacterie of iets?
Ik maak het elke keer schoon. Met zowel gekookt water en gewoon droog deppen geprobeerd.
Ook zn haartjes weggeknipt.. maar het blijft terug komen.
Wat is dit? Moet ik daarvoor naar de dierenarts? Het is verder niet ontstoken ofzo.
Mindim schreef:Nivada schreef:Ik heb ook even een vraagie!
Mn konijntje heeft steeds van die traan ogen. Is dit nu een bacterie of iets?
Ik maak het elke keer schoon. Met zowel gekookt water en gewoon droog deppen geprobeerd.
Ook zn haartjes weggeknipt.. maar het blijft terug komen.
Wat is dit? Moet ik daarvoor naar de dierenarts? Het is verder niet ontstoken ofzo.
Heeft ze ook een vieze neus? Zijn haar voorpootjes nat?
Die van mij heeft sinds gisteren erg rode oogleden en een rood neusje. Daarnaast voelde ik ineens een paar korstjes in de nek. Het vreemdste is dat hij kapotte mondhoekjes heeft, droog en kloverig zeg maar.