Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbers schreef:Bestellen jullie het kvv of halen jullie het ergens op?
Kimbers schreef:Na het lezen van al jullie argumenten ben ik eigenlijk ook wel om en wil ik graag vers gaan voeren. Dus dan moet ik maar gaan uitzoeken wat mijn hond precies nodig heeft, waar ik het vandaan moet halen en wat het kostenplaatje is. Vind het wel lastig hoor..
Edit: complete voeding is ook te halen bij ah en jumbo?
maar ik heb mijn uberdwarse (ik-voer-al-mijn-hele-leven-brok-en-al-mijn-honden-zijn-er-oud-mee-geworden) vader zover gekregen dat hij dan ook wel eens KVV wil gaan voeren, maar meer om van mijn gedram af te zijn geloof ik haha
, maar hij heeft dus een Duitse Herder van 44kg.
De kleur niet, de textuur niet
Mijn inieminie chihuahuapupje met z'n minimelktandjes slikte het zo heel door en keek me dan aan van 'wanneer krijg ik de rest nou?' Hij moest er helemaal geen moeite voor doen, slikte het zo heel door.Kimbers schreef:Barf is toch geen complete voeding of vergis ik me daarin? Ik ga het in ieder geval even googlen!

Die kijkt daar dus gewoon totaaaal niet naar. Hond heeft gewoon altijd een volle voerbak met brokken staan (en woog dus eerst 50,5 en nu na veeel aandringen van ons en naast de fiets ipv sjokken 44 kg en is nog wat aan de volle kant).
!! Ja pap, dankjewel.
haha.
Hier staat trouwens nog wat info over vis voeren aan honden: