Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

franka75 schreef:Ooooh wat een dotjes heeft die rode met wit nou rode vlekjes inplaats van streepjes (beide). dus schildpad heeft geen wit hm dan heb ik dus twee lapjes, zie profiel?
van rode weet ik dat ze eerder kater zijn dan vrouwtje en dat vrouwtjes of zwakker zijn of niet vruchtbaar. die donkere is mooi getekend. En verder zijn ze allemaal om op te vreten. ik ben een driekleur fan.....

kitbits schreef:Gefeliciteerd met dit leuke nestje. Apart dat de moeder een rooie is. Dat is vrij zeldzaam. Ken er nog eentje maar die heeft nooit een nestje gehad. Volgens de kleurengenetica kat moeten het 3 dames en 2 heren zijn. Maar met zo'n moederpoes weet je maar nooit. Veel plezier ermee.
ik hou mij aan bevolen !
Lusitano schreef:Wat zijn ze leuk!!!!
Een cremepje ook!![]()
Sjors heeft ze gedumpt bij de hond om zelf op stap te kunnen?
sMieke schreef:franka75 schreef:Ooooh wat een dotjes heeft die rode met wit nou rode vlekjes inplaats van streepjes (beide). dus schildpad heeft geen wit hm dan heb ik dus twee lapjes, zie profiel?
van rode weet ik dat ze eerder kater zijn dan vrouwtje en dat vrouwtjes of zwakker zijn of niet vruchtbaar. die donkere is mooi getekend. En verder zijn ze allemaal om op te vreten. ik ben een driekleur fan.....
Sjors bewijst het tegendeel.. ze is rood, poes en het was de 2e krolsheid meteen raak vandaar dat ze zo jong is.
sMieke schreef:Lusitano schreef:Wat zijn ze leuk!!!!
Een cremepje ook!![]()
Sjors heeft ze gedumpt bij de hond om zelf op stap te kunnen?
haha ja ze dumpt ze bij bam, die kijkt alleen heel ongerust als ze beginnen te piepen whahaha.
ze groeien hard! ik maak morgen weer nieuwe foto's
Sjors is wel moeilijk op gewicht te houden. Ze krijgt junior voer en volwassen door elkaar.