Colorado schreef:Hoef je niet om te lachen hoor, dat kan prima namelijk!
Mijn cavia's zaten toen ze in een grote groep zaten het hele jaar door buiten, met een lekker warm hokje met een handdoek en een hele hoop stro en als ze zin hadden konden ze de hele dag buiten lopen en zo niet, konden ze lekker warm in hun hokje zitten. Maar het grootste deel van de dag zaten ze toch echt lekker met zijn allen buiten. Ja in de vrieskou, geen een is er dood aangegaan.
Doordat ze het hele jaar door buiten zaten pasten ze zich aan het weer aan. Nu van binnen naar buiten is niet zo slim inderdaad. Dan vrees ik dat ze al snel nokkie liggen
Nou mooi niet dat mijn cavia's met dit weer naar buiten gaan
Die vriezen zo dood!! Ze mogen naar buiten, mits het weer het toelaat. En op zulke momenten zit ik erbij, want als die loslopende katten erbij komen, zijn ze de pineut

In principe zouden we ze wel allemaal binnen kunnen houden als het zou moeten. Alleen we hebben 3 katers en de katten mogen maar op een helft van de benedenverdieping (andere helft is voor de honden) en dat is qua territorium een beetje aan de kleine kant. Dan zou een kat misschien weg moeten, maar ze zouden zich binnen niet vervelen.