lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:47

Sterkte kimmie. Zoveel verdriet en die angstaanjagende gedachte van beslissingen moeten nemen en niet kunnen nemen. En iedereen die op je inpraat. Er bestaat geen goed advies. En tegelijk nog willen genieten van kimmie.en dan gambit er nog bij daar is toch nu helemaal geen plaats meer voor in je emoties. Ik wens je veel sterkte nu, straks , later en ik begrijp je zo goed.

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 13:38

Ohw meis toch.... Gambit nu ook al weer :\
Dat je je zo sterk houd in deze tijden :(:)

Geef Kimmie en Gambit maar een hele dikke knuffel van Bokt... en jezelf natuurlijk ook :(:)

Sterkte ;(

kimmie261

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 14:24

dank jullie wel voor zulke ongelooflijk lieve berichtjes en de echt vele pb's,zo lief... :+:

zoveel steun doet ons echt heel goed....

kimmie heeft de hele tijd lekker buiten gespeeld en heeft net bijna een pond vlees naar binnen gesnaait...

en we hebben heerlijk geknuffeld en gezoend... :+:
tis zo'n lekker wijffie....

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 14:41

Wat vreselijk zeg! Ik lees nu weer bij, gisteren was ik niet thuis (examens en daarna sporten) maar wat een verschrikking. Alle hoop is weg, maar tóch blijf ik het ontzettend verbazend vinden dat die kleine Kim er nog zo'n zin in heeft! Het is al eerder gezegd, zo'n jong lijf kan wel veel aan...maar zó veel..Wat fijn dat je dierenarts haar toch nog een keer aan het infuus heeft gedaan, ik begrijp het heel erg goed dat ze zo lang mogelijk van haar wilt genieten. Bovendien, het is op dit moment nog pijnvrij dus ik begrijp echt goed jouw beslissing. Ik hoop voor je dat je nog een tijdje mag genieten van haar, al zal het niet meer zo lang zijn.
Ook heel erg vervelend van Gambit :( Helpen de supplementen niet meer? Of ga je daar nu weer mee beginnen? (je had toch van een bokker iets gehad, wat je langzamerhand had afgebouwd?)
Gosje, ik hoop echt dat het met Gambitje weer goed komt en dat je nog een tijdje van Kimmie mag genieten. Is er iemand anders die Gambitje in de gaten kan houden? Het wordt nu wel erg veel voor je...

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:33

ik wens je echt alle sterkte toe !
mijn pb staat 24/7 open !

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:17

Jeetje mina zeg...
Wat een verdriet... wat oneerlijk allemaal..

Iedereen met dierenliefde zal begrijpen wat je voelt..
Enorm veel sterkte!!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:58

Niet te geloven...Hoeveel ellende kun je hebben...
Ik denk dat je gewoon naar je gevoel moet luisteren. Je weet zelf denk ik wel wanneer het genoeg ik voor Kimmie en tot die tijd, lekker van haar genieten. En nu Gambit ook weer.... Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar wens jullie nogmaals heel veel sterkte en ik wilde dat er iets was wat ik voor jullie kon doen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:04

Jezus mina.....nu bitje er ook weer bij!!??
Kan me jou topic nog goed herinneren, wat was het dik en wat waren we gelukkig toen het toch ging slinken en weer goed ging, meid meid......wat krijg jij nu een hoop voor je kiezen zeg!!!!
wederom weer heel veel kracht en sterkte gewenst en blijf nu gewoon nog genieten van kimmie he??!! :(:)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:05

Wat erg, echt super veel sterkte. :(:) :(:) Kimmie is echt een mooie pup! Heb een tijdje geleden nog een topic van haar gezien.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 21:16

gambit stond gelukkig vanmiddag zonder koorts,en was verder gewoon met lopen (meestal zie ik aan hem dat ie amper kan lopen als hij pijn heeft) ik heb hem nog metacam gegeven en het gaat wel even...

maar goed,goed is dit niet... :\

kimmie is eigenlijk de hele dag wel bezig geweest,en ligt nu op mijn bed te slapen,ik ging net bij haar zitten en ze ging lekker op haar ruggetje liggen..

waarom nou,waarom mag dit meisje maar zo kort leven...

ik kan er gewoon niet bij..echt niet....

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:31

lieverd....op de vraag waarom zal je nooit geen antwoord krijgen, hoe spijtig dan ook.
Kimmie en jullie hebben "gewoon" heel erg veel pech.
Dit zou ook niet mogen gebeuren, maar helaas hebben we daar geen invloed op.
Ik kan me zo goed voorstellen als je Kimmie nu ziet dat je gek word van verdriet bij het idee van wat komen gaat.
Je hele leven staat ineens op zijn kop door zoiets en ik begrijp het zo goed.
We kunnen helaas zo weinig voor je doen....en dat voelt al zo machteloos, dus ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen.
Bah bah nog een bahhhhhhhhhhh!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:01

Hoe gaat het nu met Kimmie, Femke?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 10:40

ja met kimmie gaat het super....

het is echt ongelooflijk, ze is als nieuw...wakker speels en vrolijk...

we willen zo een klein cameraatje gaan kopen en haar filmen,dan zal ik eens kijken of ik een filmpje van haar neer kan zetten.. :)

gambit gaat wel op het moment,wel een dikke koker( dikker als anders) maar geen koorts en hij eet en loopt...

afwachten allemaal maar...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:42

@Kimmie: fijn dat het allemaal "rustig" is, ben benieuwd naar een filmpje van Kimmie!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:47

Gelukkig dat ze stabiel blijft. Zou ze thuis geen infuus kunnen krijgen zodat ze niet om de paar dagen een nacht bij de dierenarts moet blijven?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:49

Jeetje wat erg zeg..
Ik ben ook benieuwd naar een Filmpje. Geniet van elke dag

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:40

kimmie1 schreef:
Gelukkig dat ze stabiel blijft. Zou ze thuis geen infuus kunnen krijgen zodat ze niet om de paar dagen een nacht bij de dierenarts moet blijven?

Ja idd, Gewoon snachts, miss elke nacht? dan kan ze nog best lang leven, k vind t niet echt uitstel van...Wij mensen doen dat ook :D

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:58

kimmie261 schreef:
ja met kimmie gaat het super....

het is echt ongelooflijk, ze is als nieuw...wakker speels en vrolijk...

we willen zo een klein cameraatje gaan kopen en haar filmen,dan zal ik eens kijken of ik een filmpje van haar neer kan zetten.. :)

gambit gaat wel op het moment,wel een dikke koker( dikker als anders) maar geen koorts en hij eet en loopt...

afwachten allemaal maar...

Bij de Blokker hebben ze die vaak in de aanbieding, scheur er maar meteen heen want we willen hier ook nog wat filmpjes van haar zien, tenminste als je het ook aan ons wilt laten zien natuurlijk. Niets moet hoor.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:59

malih schreef:
kimmie1 schreef:

Ja idd, Gewoon snachts, miss elke nacht? dan kan ze nog best lang leven, k vind t niet echt uitstel van...Wij mensen doen dat ook :D

ik vind mensen en dieren toch wel een heel verschil, als mens kun je zelf aangeven wanneer het genoeg is, als dier moet je meestal maar afwachten wat je baas beslist en dieren geven vaak pas op het allerlaatst aan dat het niet gaat.

Ik begrijp dat je het moeilijk vind om de pup te laten gaan, maar het is onvermijdelijk en ik zou het leven zelf niet langer rekken voor mijn eigen "plezier/ omdat ik niet los kan laten" Ik bedoel het niet vervelend maar hoe lang ga je dan door? Wanneer is het genoeg? Je zegt zelf dat je haar niet kan zien afglijden, toch zal dat steeds na zo'n spoeling na een paar dagen het geval zijn, hoe lang ga je dan door met spoelen?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:26

Ik ben het in deze met trustHim eens, je kan een dier niet met een mens vergelijken. Natuurlijk is het moeilijk om een kleintje te laten gaan, maar imo gaat 't ook steeds moeilijker worden.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:28

Ik vind dat Trusthim een punt heeft. Ik snap echt dat het moeilijk is om een pup te latengaan, maar hoelang kan en wil je dit nog rekken voor Kimmie? Eind deze week? Einde van de maand?
Spoelen werkt maar tijdelijk, ze zal snel genoeg weer achteruit gaan.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:29

Jeetje.. Ik heb je fototopics heel vaak bekeken, vind het zooooo'n mooi hondje! En toen zag ik dit staan. Wat supererg zeg, bah. Zo'n lief klein ding, en dan in laten slapen. Kan me voorstellen dat dit heel moeilijk is, daarom wens ik je heeeeel erg veel sterkte :(:)

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:43

Dit is toch geen discussietopic? Kimmie heeft het nu moeilijk en je kunt haar in dit topic ondersteunen. En wat jij zou doen in so"n situatie...... je zit niet in zo"n situatie. |( Denk je nou werkelijk dat kimmie daar niet de hele dag en nacht aan denkt.....

kimmie geniet nog lekker van die kleine en leg het vast..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:44

Nogmaals heel veel sterkte. Geniet nog lekker van haar zolang het kan. Ook wens ik je veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing. Jij bent de enige die echt weet wanneer die gemaakt moet worden, en wat op welk moment de juiste beslissing is. Trek je niets aan van wat er hier gezegd wordt, jij zorgt goed voor haar en zal haar ongetwijfeld niet onnodig laten lijden.

:(:)

Manoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:52

Wat verschrikkelijk, zo jong nog dit had niet mogen gebeuren. Ze zag er altijd zo mooi uit. Dit kun je je toch niet voorstellen ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen ik heb mijn Rottweiler ook moeten laten inslapen alleen was hij al een jaar of acht maarja het blijft verschrikkelijk om deze beslissing te moeten nemen je weet dat het beter voor de hond is. Maar het blijft een rotbeslissing. Vooral bij z'n jonge hond nog. Nogmaals veel sterkte.