website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:57

ellenAST schreef:
zal je nog sterker vertellen... het is een american pitbull ROFL

Volgens mij was de hond in de eerste (en orginele versie dus) toch echt een Ambull.
De tweede en dus laatste versie heb ik nooit gezien dus daar doe ik geen uitspraken over.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:57

het staat op het net dat het een pit is Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:58

ellenAST schreef:
dit is vaak omdat ze niet weten wat voor hond het is, als je dan zegt wat het er voor 1 deinsen ze allemaal terug(de mensen die er 'bang' voor zijn dan Knipoog )

Heb jarenlang lesgegeven en nog nooit meegemaakt dat mensen dat soort pups niet wilde aaien.

Op straat zal dat best voorkomen, maar dat heb ik dan ook weer met de Cattle Dog. Je moet in ieder geval niet aan dat soort mensen gaan vertellen dat er ver weg dingobloed inzit Haha!

Dan zal dat wel over de laatste versie gaan Ellen. Knipoog

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:59

ellenAST schreef:
dit is vaak omdat ze niet weten wat voor hond het is, als je dan zegt wat het er voor 1 deinsen ze allemaal terug(de mensen die er 'bang' voor zijn dan ;) )

Dat vindt ik ook altijd een goede eerst aaien dan vragen wat voor hond het is als je dan zegd het is een stafford 3 stappen naar
achter doen en zeggen die zijn toch gevaarlijk.
Dan krijgen ze een antwoord ja dat zie je toch hij heeft toch net je vingers op gegeten haha.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-09 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gerepareerd.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:00

ellenAST schreef:
KiWiKo schreef:
Die hond van "the Rebels" was ook een am stef (die witte met die grote zwarte vlek op zijn oog) en die had toch echt een heel aangenaam rolletje in die serie Lachen

hihihi zal best Haha! Haha! Haha! geen verstand van........... ik vind alle honden leuk, wel of niet brede kaken, wel of niet atletisch lichaam Lachen Lachen

Tjees, dat er ook nog zo iets als een american pitbull bestaat zeg.............. Haha! Haha! Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:02

ellenAST schreef:
anneliesdj schreef:
Daarentegen heb ik nog nooit vervelende ervaringen gehad met onze Duitse Dog terwijl die toch echt 85cm is. Hij trekt juist mensen, mn kinderen aan, vooral toen hij nog een slungelige pup was wilde echt iedereen aaien, bijna irritant.

is ook irritant en dan ook niet ff vragen zou ik uw hond mogen aaien...

Nee vooral niet vragen idd.

Heb zelfs meegemaakt dat mama tegen zoonlief zei; toe maar, ga maar aaien terwijl ik en hond met de rug naar ze toe stonden. Mams was zelf te bang om dichterbij te komen maar stuurt zoontje er wel opaf die vervolgens mij hond geheel onverwachts over zijn kont aait waardoor mijn hond schrikt en zich snel omdraait, kind schrikt zich wild van die grote kop en vliegt naar mama die vervolgens zegt; ja hij is ook wel errug groot, kom maar gauw en werpt mij nog een beschuldigende blik toe.

Ik stond echt met de bek vol tanden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:03

das op zn zachtst gezegd erg onhandig

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:04

anneliesdj schreef:
ellenAST schreef:

is ook irritant en dan ook niet ff vragen zou ik uw hond mogen aaien...

Nee vooral niet vragen idd.

Heb zelfs meegemaakt dat mama tegen zoonlief zei; toe maar, ga maar aaien terwijl ik en hond met de rug naar ze toe stonden. Mams was zelf te bang om dichterbij te komen maar stuurt zoontje er wel opaf die vervolgens mij hond geheel onverwachts over zijn kont aait waardoor mijn hond schrikt en zich snel omdraait, kind schrikt zich wild van die grote kop en vliegt naar mama die vervolgens zegt; ja hij is ook wel errug groot, kom maar gauw en werpt mij nog een beschuldigende blik toe.

Ik stond echt met de bek vol tanden.

hoe kweek je angst voor honden bij je kind No Cheer

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:05

KiWiKo schreef:
ellenAST schreef:

hihihi zal best Haha! Haha! Haha! geen verstand van........... ik vind alle honden leuk, wel of niet brede kaken, wel of niet atletisch lichaam Lachen Lachen

Tjees, dat er ook nog zo iets als een american pitbull bestaat zeg.............. Haha! Haha! Haha!

dat is het echte ras, de mens heeft alles wat er maar een beetje op lijkt 'pitbull' van gemaakt Verward

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:06

humpy1 schreef:
Dat vindt ik ook altijd een goede eerst aaien dan vragen wat voor hond het is als je dan zegd het is een stafford 3 stappen naar
achter doen en zeggen die zijn toch gevaarlijk.
Dan krijgen ze een antwoord ja dat zie je toch hij heeft toch net je vingers op gegeten haha.

haha ja mooi is dat Haha!
Laatst bijgewerkt door Ellen__ op 11-01-09 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:06

Helaas was ik te verblufd en zij te snel weg, anders had ze 't wel even gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:16

anneliesdj schreef:
Helaas was ik te verblufd en zij te snel weg, anders had ze 't wel even gehoord.

Kan me voorstellen waar zit dan je verstand als ouder zou ik zeggen.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:29

het topic gaat niet over honden en katten samen, maar om toch oftopic te gaan honden en katten samen zijn hier nooit een probleem geweest helaas leven mijn katten niet meer ( nee ze zijn niet door mijn staffords aangevallen)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:30

wat een zieke website Boos! Boos!
alsof ALLE pittbullachtige hartstikke vals en gevaarlijk zijn !!
alsof ALLE eigenaren van pittbullachtige hun honden standaard los laten lopen !!

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

overal waar ik hier kijk lopen alle rassen los BEHALVE de pittbullachtige !!
mijn stafford loopt standaard aan de lijn, zonder er aan te trekken !

verder dan de voorpagina heb ik niet gekeken, wat een misselijke site
boycotten die handel

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

ik gun niks & niemand een aanval van wat voor hond dan ook maar ze moeten niet alles over 1 kam scheren !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:31

MissYvette4u schreef:
alsof ALLE eigenaren van pittbullachtige hun honden standaard los laten lopen !!

boycotten die handel

ik gun niks & niemand een aanval van wat voor hond dan ook maar ze moeten niet alles over 1 kam scheren !

wees nou eerlijk.................. wat moet ik hier in hemelsnaam van vinden Haha!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:33

MissYvette4u schreef:

boycotten die handel

goh.....

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:34

Ik ken iemand met een labrador waarvan de oren gecoupeerd zijn vanwege een aandoening. Daar lopen mensen met een boog omheen. Is een pitbull namelijk.

Mensen weten vaak totaal niet wat voor hond er voor hun neus staat er roepen maar wat. Vooroordelen en angst.

Ik denk dat het is tijd wordt dat de engelse bullterrier Spuds mac kenzie is wat vaker op tv moet komen, vinden mensen mijn hond ineens veel minder eng, net als Rex, 101 dalmatiers, cesarhondjes en lassies.
Als mensen vragen of ze mijn hond mogen aaien, doe dan die grote enge maar, die is 200x liever dan die kleine schattige die ernaast loopt. Haha! Als ze hem eenmaal leren kennen vinden ze hem namelijk altijd erg lief en juist leuk. Tis ook hoe je er als eigenaar me om gaat. Bij de dierenkliniek bij ons zijn ze weg van hem en veel mensen die bij ons thuis komen en niks met honden hebben vinden hem na kennismaking wel heel erg leuk.

En ik zeg nogmaals, alle hond aan de lijn houden, komen er al veel minder incidenten voor dan wanneer alle soorten honden gewoon maar los lopen.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:37

KiWiKo schreef:
wees nou eerlijk.................. wat moet ik hier in hemelsnaam van vinden Haha!

oooo ik dacht dat die rode figuurtjes heel duidelijk zouden zijn Bloos
ik kan er heel slecht tegen als mensen er van uit gaan dat alle pittbullachtige gevaarlijk zijn
zo'n website slaat nergens op

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:37

MissYvette4u schreef:
KiWiKo schreef:

oooo ik dacht dat die rode figuurtjes heel duidelijk zouden zijn Bloos
ik kan er heel slecht tegen als mensen er van uit gaan dat alle pittbullachtige gevaarlijk zijn
zo'n website slaat nergens op

i rest my case

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:18

in plaats van 30 pagina's vol te discussieeren ,kunnen jullie beter TS een pb sturen met een goed understatement waarom de site uit de lucht moet met je gegevens. Dan kan ze dit naar ARFE doormailen en die maken er een zaak van.

Alvast bedankt voor de moeite !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:19

ilona1980: ook dat heb ik gedaan

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:20

ilona1980 schreef:
in plaats van 30 pagina's vol te discussieeren ,kunnen jullie beter TS een pb sturen met een goed understatement waarom de site uit de lucht moet met je gegevens. Dan kan ze dit naar ARFE doormailen en die maken er een zaak van.

waarom zou dat moeten?????

waarom moet die site uit de lucht.......... het is iemands mening, en de enige die die mening kunnen veranderen zijn de eigenaren zelf............. en dat gaat niet werken door sites uit de lucht te halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:49

ilona1980 schreef:

Nu daar voel ik dus helemaal niets voor, laat maar lekker staan Lachen
Denk dat je het volkomen aan jezelf te danken heb of je je aangesproken moet voelen of niet Lachen

Lekker laten staan die site Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:53

ilona1980 schreef:
. Dan kan ze dit naar ARFE doormailen en die maken er een zaak van.

ARFE gaat een zaak maken tegen de vrijheid van meningsuiting?

Dat zal de naam van dit soort honden goed doen zeg, krijgen mensen vast een positiever beeld van de eigenaren. Rolleyes