Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarah_m schreef:Je zou toch denken dat er dierenliefhebbers op dit forum zitten, niet van die zieke geesten. Als je zo omgaat met dieren en hun eigenaars spoort er echt iets niet bij je.
Alsof een raskat bijvoorbeeld waardevoller is dan een 'gewone' kater. Waarschijnlijk houd de eigenaar van die 'gewone' kater veel meer dan dat jij van jouw katten houd, want volgends mij zie je ze echt alleen als je geldmachientjes.
p.s. wat fijn voor je dat je nou geen kittens krijgt van een normale kat, want dat zou natuurlijk echt heeeel erg zijn.
sarah_m schreef:Je zou toch denken dat er dierenliefhebbers op dit forum zitten, niet van die zieke geesten. Als je zo omgaat met dieren en hun eigenaars spoort er echt iets niet bij je.
Alsof een raskat bijvoorbeeld waardevoller is dan een 'gewone' kater. Waarschijnlijk houd de eigenaar van die 'gewone' kater veel meer dan dat jij van jouw katten houd, want volgends mij zie je ze echt alleen als je geldmachientjes.
p.s. wat fijn voor je dat je nou geen kittens krijgt van een normale kat, want dat zou natuurlijk echt heeeel erg zijn.
Hinata schreef:Ik vind dat katten gewoon lekker buiten los rond mogen lopen, ja gecastreerd, maar poezen ook gesterriliseerd. Honden mogen van mij ook lekker loslopen, maar alleen in tuin, en buiten tuin gewoon onder toezicht van baasje. Komt er een kat in de tuin van de hond, jammer, niks aan te doen van beide kanten.
Kaatje schreef:.
Kat is ook niet gek en laat zich 1 keer verassen, maar dan is t afgelopen en voor resultaat moet je
echt vaak zalven, 1 a 2 keer per dag is onvoldoende.
Echwel schreef:Kaatje schreef:.
Kat is ook niet gek en laat zich 1 keer verassen, maar dan is t afgelopen en voor resultaat moet je
echt vaak zalven, 1 a 2 keer per dag is onvoldoende.
Ik denk dat het zo erg toch nog niet is![]()
![]()
Of wil je zooo graag in het bloopertopic
KiWiKo schreef:lief verASSEN, tja ech als het mot dan mottut
(geheel offtopic........... sorrie)
Hinata schreef:Groot gelijk heb je. Het is hartstikke lastig om dat door te zetten vooral bij wilde katten. Ik weet nog dat ik mijn kat 'de pil' gaf, dat was ook de eerste paar keer makkelijk maar daarna niet meer.