Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pim heeft het ook inde gaten dat ie op het huisje moet springen voor voer, jeuh!! Ik zal ook eens even paprika proberen btw goeie tip!
Ik gaf het vroeger wel altijd. En in rode of gele paprika zitten de meeste vitamine C. 
Sann_ schreef:Maar als je elke dag het water ververst, dan weet je ook niet of de druppels binnen zijn gekomenIk gaf het vroeger wel altijd. En in rode of gele paprika zitten de meeste vitamine C.

Ik hoop het, nog meer kosten voor mijn moeder erbij!
Ons voer kost al €9,-
. Nog nooit ook van gehoord eigenlijk! Mijn cavia's zitten altijd met smart op iets lekker groens te wachten rond een uur of 6 s'avonds. Dan staat me ma in de keuken eten klaar te maken en dan gaan ze me wat tekeer! Kan je gewoon niet rustig eten, dus vaak krijgen ze nog eerder wat te eten als wij!
Candorlover schreef:Kijk uit dat ze er niet over heen springen! Want cavia's kunnen echt wél springen!
Mijn 1e cavia wilde we in de zomer even buiten zetten, samen met haar vriendinnetje. Dus mijn vader zet bielzen neer..En ik maar zeggen met mijn ma; 'Daar springt ze overheen! Niet doen pa!' En me pa; 'Nee joh!'
En uiteindelijk zat Knabbel in de bosjes
Toen hebben we maar een echte ren gekocht

Candorlover schreef:Haha ja zo zie je maar!
Er staat op heel veel sites dat cavia's niet kunnen springen. Nou écht wel hoor!
Heel leuk om te zien
en hij kan echt mega hoog springen!
Leuke foto als eindpost van dit topic, of gewoon begin nieuwe
... Helaas was de batterij van de camera zo goed als leeg, dus kan 'em nog niet op pc zetten
Probeer morgen even te doen!
Ik kan echt niks bedenken wat leuk is en rijmt!