Het lijkt trouwens heel veel, maar het is echt een mini voerbakje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Ik haal dinsdag Jeppe op, mijn puppy.
Vandaag belandde er bij de petsplace ook zomaar weer een likmat in mijn mandje XD
Dus nu heb ik een ufo, woble, likmat van lickimat. En ik heb nog een zonnebloem snuffelmat.
Maar wil elke keer nog zoveel meer leuks kopen xD Maar laat ik eerst de hond maar ophalen bij de fokker
Hettieheks schreef:[ [url=m/wsN2Tb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook maar weer een fotootje
Stitch ook gevonden
Dagahra schreef:Leuk die stitch!
Mijn recentste creaties
[ [url=m/eVyljg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A2PE8M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GmDcGo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51XED1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Warboel schreef:Wat een mooie bakken komen er weer voorbij![]()
@Leo wat vindt Fitz van de paddenstoelen? Ik had een keer bottenbouillon gemaakt met paddenstoelen (geen champignons uiteraard) en had toen de paddenstoelen aan de honden gegeven toen de bouillon getrokken was, maar ze vonden het maar een gekke textuur volgens mij
Hettieheks schreef:Ze vinden de Jelly heerlijk! Vooral de Berner.
idylle schreef:Ik kom ook graag meelezen! En ik heb meteen een vraag als dat mag. Mijn hond heeft afgelopen januari enorm last van maagzweren gehad. Echt enorme pijnen heeft hij gehad. De dierenarts heeft aan dat vet niet goed is voor zijn maagzweren. Iemand die hierin advies kan geven? We geven hem nu royal canin 12+ ivm dat het zo makkelijk mogelijk te verteren is. Hij is afgelopen januari 9 jaar geworden. Hij blijft heel erg gevoelig op z'n buik. De laatste weken ging het erg goed, maar de afgelopen week heeft hij toch weer wat ongemak. Kan ik dit met groentes enzo meer voorkomen als met 'gewoon voer'?
idylle schreef:Ik kom ook graag meelezen! En ik heb meteen een vraag als dat mag. Mijn hond heeft afgelopen januari enorm last van maagzweren gehad. Echt enorme pijnen heeft hij gehad. De dierenarts heeft aan dat vet niet goed is voor zijn maagzweren. Iemand die hierin advies kan geven? We geven hem nu royal canin 12+ ivm dat het zo makkelijk mogelijk te verteren is. Hij is afgelopen januari 9 jaar geworden. Hij blijft heel erg gevoelig op z'n buik. De laatste weken ging het erg goed, maar de afgelopen week heeft hij toch weer wat ongemak. Kan ik dit met groentes enzo meer voorkomen als met 'gewoon voer'?