Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6103
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:35

Ik heb buttons maar besteld via ali. Ze liggen al tijden ongebruikt in de kast

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 13:20

VillaNeusjes schreef:
Ik heb buttons maar besteld via ali. Ze liggen al tijden ongebruikt in de kast

Mocht je besluiten dat ze een nieuw huisje mogen hebben houd ik mij graag aanbevolen anders ga ik ook even bij Ali kijken. Ik ben gewoon benieuwd of het gewoon toeval is of dat ze echt weten welk knopje waarvoor is.

Tigress

Berichten: 8956
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 14:59

Hier breekt binnenkort een spannende tijd aan, dan weten we wie Jarv z'n hulpsanta gaat worden :))
Afbeelding

Sharani
Berichten: 4679
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:17

Ahwww Wat een schatjes <3

L_iek
Berichten: 9739
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:24

Ach, wat schattig <3

Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:38

Oh die lichtbruine onderaan <3

Lugea

Berichten: 1671
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:41

Ach, wat onwijs schattig! <3

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 18:10

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Heel veel dingen zijn nog nieuw voor ons. We zijn nu voor het eerst op vakantie met Floyd, lekker op de veluwe. Allemaal nieuwe dingen, geuren en omgeving maar hij doet het super goed :j Nog geen concrete toekomstplannen, maar zou wel graag met hem naar de Ardennen of Luxemburg op vakantie gaan voor mooie wandelen.


Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?

Lastig, hij mag graag bij m'n vriend zitten als hij thuis is na z'n werk. Ik werk meestal thuis dus hij heeft mij dan al de hele dag gezien en dan ben ik toch minder interessant :Y) Verder lijkt hij niet echt een voorkeur te hebben. Buitenshuis zijn mensen oke, zolang ze maar niet tegen hem praten :n

------------------------

Leuke foto's en kaartjes weer!!

8nnemiek het is een soort zoekplaatje :D

Marije heel veel beterschap!! Weet je al hoe lang je moet blijven?

Tigress, kan je er misschien eentje voor mij stelen?? O:) <3 <3

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:36

Moestuin schreef:
Oh die lichtbruine onderaan <3

Had meteen dezelfde reactie :')

Kies die lichtbruine :D

Seven

Berichten: 21245
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:10

Oooh tigress zo schattig
Word het een dametje of meneertje <3

Tigress

Berichten: 8956
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:34

Afbeelding
Dit was hem een paar weekjes geleden. Een dotje, maar met 3 weken oud hadden ze hun handen al vol aan hem _O- alles was een mogelijke tepel. En dan bedoel ik ook echt alles :+

Het wordt een reutje, en het meest bijzondere voor mij aan dit nest is dat het ook nog eens kinderen van Jarvis zijn <3
Ik zeg nog niks :)) Ik heb een onderbuikgevoel, maar zondag gaan we evalueren en keuzes maken :D Als ik meer weet zal ik de hulpsanta natuurlijk komen voorstellen :D

VillaNeusjes

Berichten: 6103
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 03:41

Wat leuk Tigress!

Flux

Berichten: 2503
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:38

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Oh, nog zooooveel! Sowieso samen op vakantie in het buitenland. Trekken door Zweden en Noorwegen bijvoorbeeld, of Schotland! Dat lijkt me zo onwijs gaaf. Qua sport wil ik ooit eens Treibbal en Detectie proberen met haar. En ook wil ik eens zien wat ze doet met schapen.


Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?

Ligt eraan wat ze wil haha. Lekker knus liggen en slapen wil ze graag met mijn vriend. Spelen en trainen met mij. Maar ze is heel sociaal naar mensen en wil altijd met iedereen wel knuffelen en spelen.

@Tigress, onwijs spannend! Dat onderbuik gevoel is zoooo herkenbaar. Dat had ik ook met Vesper. En ik maar braaf vragen aan de fokkers om mee te denken en een hondje aan te wijzen. Wezen ze precies haar aan *D #meanttobe

Maar zeg nou zelf, met deze nestfoto van een paar dagen zie je toch direct al welke je mee naar huis moet nemen :+ :D


Afbeelding

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:49

Zooo leuk Tigress <3 ben heel benieuwd welke het wordt! De naam is iig al fantastisch :D


Ik had ook meteen vanaf de eerste nestfoto's en eerste bezoek een voorkeur, zo maf. Hij is het ook geworden. Grappig want heel veel anderen wezen meteen een van de andere reutjes aan en mijn vriend trok ook eerst naar een andere (mijn 2e keuze) maar na het eerste bezoek ook naar Fitz.

Risxx

Berichten: 153
Geregistreerd: 24-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 22:18

Ik zie puppies :):)

Ik ben niet zo actief met meepraten, druk bezig met afstuderen (morgen verdediging := ) en de laatste voorbereidingen voor vakantie volgende week.. maar ik denk dat het pakket voor ons lootje af is! Zelf vind ik 'm heel leuk! :D

mavantos

Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 22:26

Freek z'n favoriete persoon is hij zelf en daarna kom ik pas denk ik _O-

Freek is van een speciaal ras. Niet een keeshond, maar de smeerkees...
Afbeelding

Het pakket is hier ook bijna af. Zit nog op twee items te wachten, dan inpakken en kaartje met gedicht erbij. Mijn hint is ook al klaar.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8404
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:39

Ik verplaats dit topic naar [BB-HK] aangezien het voorbij de 15 pagina's is.

KimD

Berichten: 20538
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-22 19:48

SS REQUEST schreef:
Zou de Secret Santa van Blinnii zich even willen melden bij het Elfenhuisje per PB? Rudolph kwam thuis met een boodschap voor de SS van Blinnii en als Secret Santa boodschapper wil ik dus graag even contact.

{:) [&]


Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 23:12

Dat klinkt spannend :+

kanjerroos
Berichten: 230
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 16:03

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Wij zijn op dit moment bezig met een van onze wensen; het uitlopen van de National park trail! Nog 1x hierna en dan hebben we de 110 km lange tocht uitgelopen en gaan we op zoek naar een nieuwe trail om te lopen. Verder lijkt het mij ook super leuk om hem een keer mee op vakantie te nemen en gaan we binnenkort meedoen aan de dog survival in Ede.

Omdat het hier zo stil is gevallen, hoop ik dat jullie het goed vinden als ik er een nieuwe vraag in gooi:

Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!
Hier zijn dat ballen in alle vormen en maten, geen tennis ballen maar verder is alles leuk.
Knuffels zijn het einde voor hem maar ook binnen een paar tellen volledig kapot..
Ik hoop verder nog nieuwe speeltjes te ontdekken die ik eens kan uitproberen met hem!

Cerosa

Berichten: 777
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 16:22

Leuke vraag Kanjerroos! En veel succes met de laatste loodjes voor de park trail.

Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!
Mona is het meest gek op haar Nylabones. Lekker knagen, ze kan er heerlijk mee bezig zijn in haar eentje. Als ik binnenkom, gaat ze ook als eerste op zoek naar een botje, die neemt ze dan mee om mij te begroeten :D

Verder is ze net als mijn voorganger, gek op ballen! Dat dan wel samen, ze wil het liefst apporteren dan.

Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 19:44

Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!

Als Cody alleen speelt is het vooral knagen op zijn nylabones, zijn puppybal of nog stop in de piepers bijten van zijn knuffels :+

In samenspel speelt Cody erg graag met een touw, als een andere hond of mens aan hetzelfde touw trekt gaat die helemaal los. Schudden, grommen etc. Het volledige gevaarlijke golden retriever pakket :')

Anna_98

Berichten: 465
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:49

Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!
Sam is niet zo goed in alleen spelen, maar samen spelen is des te leuker. Dan kom jij met een speeltje aanzetten en dan is het de bedoeling dat je die of los gaat trekken en dan weggooit, of (dat is favoriet) achter hem aan ga rennen. Meestal pakt hij daar z'n piepspeeltjes voor, knuffels of z'n rubberen kip, dan kan hij er heel vaak mee piepen om ons uit te dagen. En als dat niet werkt worden de puppyogen ingezet
Afbeelding

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 21:09

Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!

Fitz is gek op zijn Zippy Paws burrow speeltjes (hij heeft de popcorn bucket en trick 'n treat pumpkin basket): hij kan zichzelf er ontzettend goed mee vermaken en probeert de speeltjes terug in de burrow te stoppen en zo veel mogelijk tegelijkertijd mee te nemen. Ondertussen hysterisch en constant het piepje af laten gaan :')

Verder speelt hij heel graag met zijn O-nou, een soort lange dikke sliert met piepers er in, die kan hij heerlijk rondslingeren.

Samen spelen; hij brengt vaak een speeltje om te verstoppen,"zoek" is een heel favoriet spelletje geworden. Daarnaast is hij gek op stoeien op de grond. Trekspelletjes zijn ook altijd leuk.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 21:13


Waarmee speelt jullie hond het allerliefst? Samen met jou of in zijn eentje, alles mag!

Mila speelt het liefst met mij vooral als ik dan zeg ga pakken wordt ze helemaal gek
Emma en raya spelen het liefst met alles wat niet van hun is _-:( met mijn laptop muis bv %) maar spelen met elkaar is toch wel hun ding als ik met de ene speel komt de ander erbij en gaan ze toch weer verder samen spelen. Ook grappig te zien hoe ze met een speeltje spelen … echt 2 kleuters zijn het. De een pakt iets ligt heerlijk op het kleedje te spelen komt de ander neeee ik will het hebben en wordt het afgepakt. En zo gaat het over en weer.

Hier even een drukke tijd morgen gaat Emma mee naar onze trainers dag balans en coördinatie en mila heeft 19 november haar eerste agility wedstrijd dus daar zijn we flink voor aan het oefenen.