Wat een mooie Secret Santa honden editie so far, wauw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Ik dacht dat die zippypaws een pluchen vulling hadden, maar dat knisperende is wel leuk en nog te overwegen waard
Kiimm_ schreef:Ik dacht dat die zippypaws een pluchen vulling hadden, maar dat knisperende is wel leuk en nog te overwegen waard
candalisa schreef:Kiimm_ schreef:Ik dacht dat die zippypaws een pluchen vulling hadden, maar dat knisperende is wel leuk en nog te overwegen waard
Er zitten echte flesjes in met een pieper erin. Hier zijn ze ook gek op lege flessen maar dit is wel fijn omdat er pluche omheen zit is het geluid iets minder en kunnen ze geen scherpe plastic binnen krijgen!
cursebreaker schreef:Kiimm_ schreef:Ik dacht dat die zippypaws een pluchen vulling hadden, maar dat knisperende is wel leuk en nog te overwegen waard
Is vaak een Combi van. Niet alles heeft knisper overigens maar bijna alles is met pluche wel. De knisper erin is wel echt heel leuk ja!
P.L.A.Y heeft ook leuke knisper speeltjes vind ik. En je hebt FuzzYard nog oa.
Kaus schreef:Wat krijgen jullie allemaal gave pakkettenEcht jaloers!
Jeanine, je hebt de chocolade niet aan Yoshi gegeven tochIk twijfelde nog of ik het erbij moest zeggen maar ik dacht dat het wel op zou vallen
(en ik hoop dat ze niet teveel naar vis stonken
Die geur was behoorlijk penetrant)