Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:@Cer: wat jij doet is de TS soort van veroordelen op basis van jou aannames dat het ook anders zou kunnen zijn dan de TS verteld.
Citaat:Ik oordeel op wat de TS schrijft, vermoed een hoop anderen ook.
marleen_usar schreef:Openbaar vervoer?
DatBenIkNou schreef:Ik weet echt niet beter dan dat dit gewoon de regels zijn? Iemand sprak over een 'fout' van het asiel? Maar als gebeld worden over een kat die ergens rondzwerft dan halen ze die open de eigenaar betaald de kosten. Is gewoon een standaard regel die bijna overal in Nederland zo is?
Dorine92 schreef:marleen_usar schreef:Openbaar vervoer?
Ja dat hebben we hier zeker. Als ik eerst anderhalve kilometer wandel naar de dichtstbijzijnde gammele buurtbus. Geen idee waar dat ding allemaal heenrijdt. Neehoor ik heb gemaild en ik wacht het af. Ik heb al gezegd dat ik niet ga betalen en verder is het nu aan hen om te reageren. Misschien zijn ze aan het nadenken ofzo
Ashleytjuhh schreef:Je zou haast bijna een rekening opstellen voor hun TS, met de dingen die jij moet doen omdat de kat er nu niet is en km+ tijd vergoeding voor daar heen te gaan.
Ik begrijp je nog steeds volkomen
Ja dat hebben we hier zeker. Als ik eerst anderhalve kilometer wandel naar de dichtstbijzijnde gammele buurtbus. Geen idee waar dat ding allemaal heenrijdt. Neehoor ik heb gemaild en ik wacht het af. Ik heb al gezegd dat ik niet ga betalen en verder is het nu aan hen om te reageren. Misschien zijn ze aan het nadenken ofzo
Dorine92 schreef:Ja dat hebben we hier zeker. Als ik eerst anderhalve kilometer wandel naar de dichtstbijzijnde gammele buurtbus. Geen idee waar dat ding allemaal heenrijdt. Neehoor ik heb gemaild en ik wacht het af. Ik heb al gezegd dat ik niet ga betalen en verder is het nu aan hen om te reageren. Misschien zijn ze aan het nadenken ofzo
ARCTN schreef:Movement schreef:Sorry, ik heb niet het hele topic doorgelezen... maar heb je geen foto's als bewijs?
Bewijs dat kat haar eigendom is bedoel je? De chip staat geregistreerd. Er is ook geen discussie of de kat wel/niet in eigendom van TS is....
Nessa schreef:Dorine92 schreef:Ja dat hebben we hier zeker. Als ik eerst anderhalve kilometer wandel naar de dichtstbijzijnde gammele buurtbus. Geen idee waar dat ding allemaal heenrijdt. Neehoor ik heb gemaild en ik wacht het af. Ik heb al gezegd dat ik niet ga betalen en verder is het nu aan hen om te reageren. Misschien zijn ze aan het nadenken ofzo
hier zeg je toch echt dat de stap aan hun is
tja... en op een mail wachten
IMJ schreef:Dorine92 schreef:Ja dat hebben we hier zeker. Als ik eerst anderhalve kilometer wandel naar de dichtstbijzijnde gammele buurtbus. Geen idee waar dat ding allemaal heenrijdt. Neehoor ik heb gemaild en ik wacht het af. Ik heb al gezegd dat ik niet ga betalen en verder is het nu aan hen om te reageren. Misschien zijn ze aan het nadenken ofzo
En wat als ze niet reageren?
Kijk ik begrijp het gedeeltelijk hoor, hoewel ik niet vind dat asiel fout zit.. asiel wordt gebeld over wilde kat.. asiel vangt kat.. asiel leest chip uit.. hé! Hoort baasje bij, deze zal vast blij zijn! Wij hebben uw kat gevonden! (Zo gaat het natuurlijk meestal).
Maar wat als asiel nu niet terug mailt? Dan laat je m lekker daar? Vind je dat dan ook niet een beetje sneu?
En ga je dan een andere muizenvanger halen?