Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMmi_ schreef:Pallatin vind je zeeaquarium echt super mooi! Prachtig al die kleuren. Mijn zus had een paar jaar geleden ook een zeeaquarium. Ze had eerst alleen maar koraal, maar kon er uren naar kijken. Helaas ook vrij snel weer weg gedaan. Omdat het erg duur en veel tijd in beslag nam. Vissen zijn ook veel mooier dan de zoetwater vissen vind ik. Mocht ik nog een keer teveel geld en tijd over hebben...![]()
Spruitjee leuk z 'n project! Ziet er inderdaad wel heel goor uit. Visjes zullen wel blij met je zijn. Eindelijk een schoon huisziet er nu al een heel stuk beter uit! Succes er mee en veel plezier natuurlijk!
Gloa schreef:Super goed dat je ze op brak houdt![]()
Eigenlijk is het een soort die je solitair moet houden. Het raamzwemmen kan gedeeltelijk worden veroorzaakt door de stress. Je bak is nu 1 groot geheel. Het zal schelen als je het splitst is 2 'kamers' door de stenen naar het midden te verplaatsen. Dan kunnen ze even weg van elkaar.
Visjes zou ik er niet bij zetten, omdat het een hele slechte voedselbron is voor kogelvissen.
_KiMmi_ schreef:Pearix wat een leuke bak heb je zeg! Vind de kogelvissen ook altijd erg leuk. Zijn erg nieuwsgierig altijd en hebben echt hun eigen karakter. Jammer alleen dat ze zo moeilijk te combineren zijn met andere vissen. Maar een hele leuke en mooie bak heb je