Ik heb dus geen gaas staan Kan het nu ook niet gaan halen omdat we zo naar Hilversum gaan voor opnames van The Voice anders zou ik dat even doen.. Maar ik bedenkt nog wel even iets
Ik heb dit veeel liever! Vind het heel grappig dus ze doen maar, liever dan dat ik denk dat ze dood gaat
Tigress
Geplaatst: 05-12-14 17:25
Sammy is geniaal Dat beloofd nog wat voor de toekomst
Hahaha daarom werd ik snachts continu wakker van Jupiler en bavaria menig keer gevloekt en getierd midden in de nacht. Steeds floep Door de tralies. Had de kooi op den duur in het hoekje gezet met de andere 2 er tegen aan met een kleedje ertussen. De ruimte die overbleef zette ik iets tegenaan. Ging even goed, ging ik bij thuiskomst kijken en zet dat ding opzij. Draai ik om om eten voor ze te pakken en ik hoor plof en weg was ie weer. Heb gelijk een andere kooi geregeld
Vanochtend toen mijn moeder beneden kwam begon er een cavia heel hard te fluiten.... Was Sammy weer We hadden vanalles voor de kooi gezet, handdoeken erover en toch heeft ze zichzelf eruit gewurmd en zat ze onder het koffiezet apparaat waar wij altijd haar eten maken Ze zat kei hard te gillen en helemaal te bibberen
Let er wel op dat je ook wat extra's geeft met deze leeftijd eten ze ookal andere dingen mee zoals banaan etc een papje van bijv de melk en vandaan kan je op een schoteltje doen zodat ze het daar af kunnen eten je Jan bijv dan ook 2 kleintjes aparte pakken zodat sammy kan zien dat het word gegeten. Het zijn toch groepsdieren en leren van de andere dieren