Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als het in de begin van de dracht is en nog niet levensvatbare klompjes cellen zou ik het wel snappen bij zo'n jonge hond. Jessix schreef:Mag ik nog wat vragen hierover?
De da heeft dus geprobeerd het niet gewenste nestje weg te spuiten, maar dat is dus niet gelukt? Zijn de pups blijven zitten zonder dat de da het wist en na een volledige dracht geboren of is het anders gegaan?
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee en eigenlijk ook nooit wat over gehoord of gelezen, vandaar.. Ik begrijp niet helemaal hoe het nu is gegaan en hoe Frummeltje toch op de wereld is gekomen.
Jessix schreef:Mag ik nog wat vragen hierover?
De da heeft dus geprobeerd het niet gewenste nestje weg te spuiten, maar dat is dus niet gelukt? Zijn de pups blijven zitten zonder dat de da het wist en na een volledige dracht geboren of is het anders gegaan?
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee en eigenlijk ook nooit wat over gehoord of gelezen, vandaar.. Ik begrijp niet helemaal hoe het nu is gegaan en hoe Frummeltje toch op de wereld is gekomen.
_sharonnn schreef:Jessix schreef:Mag ik nog wat vragen hierover?
Lees het topic even door![]()
Daar staat het wel in
pipo schreef:Jessix schreef:Mag ik nog wat vragen hierover?
Ja nest is weggespoten en dat is niet helemaal gelukt. Hij wou het nog een keer doen, maar de fokkers wilden dat niet meer. (was al tever in de dracht) Dus alsnog 4 pups geboren en 3 binnen 3 dagen dood.. Alleen Frommel is blijven leven. Eigenlijk omdat ik de zorg voor hem op me genomen had. Helaas is hij dus nu ingeslapen. Maar aan de andere kant heeft hij wel 1,5 jaar in "geleende tijd" mogen genieten van het leven. ( even ter aanvulling.. de fokker zou het anders zelf gedaan hebben, maar zijn vrouw had net een tia gehad, en had dus even erg veel zorg nodig)
Het is stil zonder hem. Ondanks dat er nog 7 andere honden (en tjes) zijn. Frommel moest altijd bij je zijn. In je boodschappentassen kijken, hout uit t houthok stelen en dom met zn balletjes spelen...die dingen gingen altijd de verkeerde kant op volgens hem