Katten binnen of buiten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Katten binnen houden of buiten

Binnen
157 (51%)
Buiten
148 (48%)

Totaal aantal stemmen: 305

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:39

Willl65 schreef:
quera schreef:
Waarom slaat dat nergens op?
Waarom mag een kat wel overlast veroorzaken en geen enkel ander huisdier?

Waarom ga jij er maar vanuit dat iedere kat die buiten komt voor overlast zorgt?????

Nee ik vind het vervelend als katten voor overlast zorgen en als die van mij dat doen neem ik mijn verantwoording

Waarom ga jij er vanuit dat het niet zo is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:40

Willl65 schreef:
Je kunt een kat ook op een andere manier bij de vissen weghouden.

Wat een dierenbeulen zeg

Nee hoor ben geen dierenbeul. Ik zorg ervoor dat mijn dieren niks kan overkomen. Waardoor ik nog geld moet investeren ook, omdat iemand anders zijn kat niet bij zich kan houden.

En ik heb een vijver om er van te genieten. Niet om er een lelijk net over te spannen.

Willl65

Je kan ook de zijkanten van de vijver schuin laten aflopen en bekleden met klimblad. Werkt hier uit-ste-kend.

quera

Willl65 schreef:
quera schreef:
Waarom slaat dat nergens op?
Waarom mag een kat wel overlast veroorzaken en geen enkel ander huisdier?

Waarom ga jij er maar vanuit dat iedere kat die buiten komt voor overlast zorgt?????

Nee ik vind het vervelend als katten voor overlast zorgen en als die van mij dat doen neem ik mijn verantwoording

Omdat de katten die buiten hun eigen tuin zijn bij ons in tuinen schijten, vissen jatten uit vijvers, andere dieren over de zeik helpen( andere katten/honden/vogels enz.) zolang ze in hun baasjes hun tuin blijven heb ik er geen problemen mee. Maar komen ze in mijn( ouders ) tuin dan komt of de hond naar buiten of een emmer water richting de kat. Ik wil namelijk niet in de stront van een ander z'n kat grijpen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:41

love_western schreef:
Willl65 schreef:
Je kunt een kat ook op een andere manier bij de vissen weghouden.

Wat een dierenbeulen zeg

Nee hoor ben geen dierenbeul. Ik zorg ervoor dat mijn dieren niks kan overkomen. Waardoor ik nog geld moet investeren ook, omdat iemand anders zijn kat niet bij zich kan houden.

En ik heb een vijver om er van te genieten. Niet om er een lelijk net over te spannen.

Katten onder stroom zetten dat ze erbij neervallen is dierenbeulerij klaar

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:41

Willl65 schreef:
quera schreef:
Weet je waarom er stroom nodig is? Omdat andere mensen te besodemieterd zijn om hun katten in hun eigen tuin te houden. En LW mag zelf bepalen wat ze in haar eigen tuin doet. Die katten horen daar gewoon niet te komen simpel zat.

Ja en alleen stroom helpt he?

Bah

Wat voor oplossing heb jij dan? Een afschuwelijk net?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:42

Willl65 schreef:
Je kan ook de zijkanten van de vijver schuin laten aflopen en bekleden met klimblad. Werkt hier uit-ste-kend.

Ja dat moet je maar net willen en mooi vinden. Dat kan namelijk niet met een moderne vijver ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:43

Love western omdat deze hele buurt kattenbezitters zijn die allen zorg dragen voor hun welzijn.

Omdat de mensen uit deze buurt met elkaar in overleg gaat.

Ik ga echt nooit meer weg hier *\%/*

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:43

quera schreef:
Willl65 schreef:

Ja dat moet je maar net willen en mooi vinden. Dat kan namelijk niet met een moderne vijver ;)

Je hebt gelijk beter katten elektrocuteren. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:45

Willl65 schreef:

Er zit klimbad omheen. En ik ga niet opnieuw de vijver uitgraven :+ Dan ben ik nog duurder uit.

quera

Als ik een vijver heb. Waarom moet ik die dan aanpassen omdat jouw kat in mijn tuin komt. Waarom moet ik dan een vijver nemen die ik niet mooi vind..

Dat is nou ike ike ike..

LW past zich al aan om stroomdraad eromheen te spannen omdat jouw kat dan niet haar vijver leeg kan vissen. Dus ze investeerd genoeg.

Willl65

Quera geen probleem met een emmer water of hond. Mijn katten gaan niet dood aan water en krijgen meteen de juiste boodschap. Niet hier komen.

Die hond schrikt ook voldoende af.

Ik heb geen kat die wacht op de hond :) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:46

Willl65 schreef:
Love western omdat deze hele buurt kattenbezitters zijn die allen zorg dragen voor hun welzijn.

Omdat de mensen uit deze buurt met elkaar in overleg gaat.

Ik ga echt nooit meer weg hier *\%/*

Fijn dat je jij zo perfect woont. Maar niet overal is het rozengeur en manenschijn.

quera

love_western schreef:
Willl65 schreef:

Er zit klimbad omheen. En ik ga niet opnieuw de vijver uitgraven :+ Dan ben ik nog duurder uit.

Misschien wil ze dat wel voor je betalen :D aangezien je het voor haar katten zou moeten doen :j

Willl65

quera schreef:
Als ik een vijver heb. Waarom moet ik die dan aanpassen omdat jouw kat in mijn tuin komt. Waarom moet ik dan een vijver nemen die ik niet mooi vind..

Dat is nou ike ike ike..

LW past zich al aan om stroomdraad eromheen te spannen omdat jouw kat dan niet haar vijver leeg kan vissen. Dus ze investeerd genoeg.

Nee dat is dierenbeulerij.

Niets ikke ikke ikke

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:47

Onze katten die mogen naar buiten de 2 oudjes die willen niet eens naar buiten.
We hebben gister dan een poes gestereliseerd en ze is bokken sagerijnig dat ze niet naar buiten mag (wordt wat de komende 10 dagen)
Ik vind dat katten gewoon lekker naar buiten kunnen lekker frise lucht lekker klimmen en klauteren. Thuis hebben ze regels en buiten lekker niet.

Anoniem

Willl65 schreef:
quera schreef:

Je hebt gelijk beter katten elektrocuteren. :+

Dan moeten de eigenaren de katten maar bij zich houden. Waarom is het zielig als katten een schok krijgen. Paarden en vee staan ook achter stroom.

Anoniem

quera schreef:
love_western schreef:

Misschien wil ze dat wel voor je betalen :D aangezien je het voor haar katten zou moeten doen :j

Wil ze vast niet omdat ze niet bij mij woont :(

quera

Willl65 schreef:
Quera geen probleem met een emmer water of hond. Mijn katten gaan niet dood aan water en krijgen meteen de juiste boodschap. Niet hier komen.

Die hond schrikt ook voldoende af.

Ik heb geen kat die wacht op de hond :) :+

Bij mij gaat er stroom op het hek om mijn katten juist binnen de tuin te houden.
Zodat mijn katten niet voor overlast zorgen :)*
Zo hoort het en niet anders.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:48

Je zou toch uit protest je hond in hun tuin laten schijten...sjongejonge wat kunnen sommige mensen alleen aan hun eigen hachje denken zeg

Anoniem

Willl65 schreef:
quera schreef:

Dat is nou ike ike ike..

Niets ikke ikke ikke

Ik vind het ook dierenbeulerij als mijn vissen dood gaan door dat een eigenaar zijn verantwoordelijkheid niet neemt door zijn kat bij zich te houden.

quera

Willl65 schreef:
quera schreef:

Dat is nou ike ike ike..

Niets ikke ikke ikke

Ach hou toch op :')

Je hebt speciaal kattenschrikdraad. Wat ze dus een flinke tik geeft zonder dat ze dood gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:49

Maar de katten zullen hier ook niet doodgaan door de schok. Maar ze zullen het wel flink voelen. Geen zin om telkens kattenlijken te moeten ruimen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-14 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Sissi87 schreef:
Je zou toch uit protest je hond in hun tuin laten schijten...sjongejonge wat kunnen sommige mensen alleen aan hun eigen hachje denken zeg

Hond,paard,koe whatever maakt haar toch niet uit :D

Sissi87

hahaha, tsja