Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fargo schreef:Misschien ook even aan een MOD vragen om het topic onderwerp aan te passen nu ze GEVONDEN is??![]()

Moeten we er wel even voor zorgen dat dat ook werkt als je 'kat' intypt ipv 'poes' 
franka75 schreef:Ah wat een leuke foto's maar ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen hoe dun ze is, die van ons vergeleken hiermee was echt vel over been. Laat haar nek dan ook even nakijken vanwege het uitgerekte bandje, misschien heeft ze een tijd vastgezeten. maar zo blij voor jullie dat ze weer veilig thuis is

StableDoor schreef:franka75 schreef:Ah wat een leuke foto's maar ik moet zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen hoe dun ze is, die van ons vergeleken hiermee was echt vel over been. Laat haar nek dan ook even nakijken vanwege het uitgerekte bandje, misschien heeft ze een tijd vastgezeten. maar zo blij voor jullie dat ze weer veilig thuis is
Op de foto's zie je het inderdaad bijna niet, maar ze is vel over been. Ze weegt nog geen kilo, als je haar aait voel je alleen maar botten![]()
Ik zal even kijken of mijn nikoncamera hier ligt, zal ik even goede foto's maken!
Nog 3 dagen in 'het wild' had ze niet overleefd...