mèn, wat een prijzen
Maarja, zó doorgaan kan ook niet, vind het ook zo sneu voor je man
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hij blijft netjes hoor, maar je moet niet door blijven zeuren dan weet ik echt niet wat die zou doen.

Lekker los, ze luistert ook beter als er sneeuw ligt, geen idee waarom...
Hoop dat het helpt, paps moet ook mee want die snapt het nog steeds niet helemaal en wil niks van mij aannemen
Vanmiddag was ik de riem uit de knoop aan het peuteren buiten en Havanna bleef eerst heel lief zitten, maar zag iets en ging lopen. Dus ik klein rukje aan de riem gegeven, bleef ze weer netjes wachten, maar intussen liep paps er ook al op af. Nu is mijn vader vrij intimiderend om te zien/qua energie, normaal vinden dieren in hem een fantastische leider maar Havanna heeft gewoon pech door de slechte ervaring die ze hebben gehad in het begin. Dus Havanna was zwaar geïntimideerd en werd steeds banger, bleef daardoor lopen waarop mn vader bleef ''corrigeren''. Heb m toen maar wel op zn kop gegeven en gezegd dat hij het alleen maar erger maakte... Maar dat soort dingen zijn vaak, hij snapt het gewoon niet. Hij is heel goed met honden, maar alleen de honden met een schone lei zeg maar..