Laten jullie je nijnen enten? En zo ja hoeveel zijn jullie dan ongeveer kwijt per konijn?
Ik heb zojuist de 2 dierenartsenpraktijken in de buurt gemaild wat de kosten zijn voor het enten, zodra ze geënt is hoop ik er een leuke castraat bij te kunnen zetten zodat ze niet alleen is. Ik heb al naar de opvang gemaild hier in de buurt, ik wil graag een konijntje een nieuw thuis kunnen bieden uit de opvang
Dit baart mij enerzijds zorgen, anderzijds ook weer minder zorgen... Wat was de achterliggende oorzaak van dat vele drinken en dat plotseling niet lekker zijn... Hij slaapt nu wel veel, is wat afgevallen, maar is wel een erg levendig konijn, zoals die altijd is geweest en zijn keutels zijn gelukkig weer normaal.... Heel apart...
Alles er op en er aan voor het konijn. Hamster heeft toen zoonlief flink gebeten, lol was er af. Dan ga ik zo'n diertje toch niet weg doen. Nee hoor, hij heeft 3 jaar geleefd en is niks tekort gekomen, zoonlief heeft braaf elke dag gevoerd en hielp mee met de schoonmaak. Hij wilde graag vissen, prima, maar we ruilen niet het een in voor het ander. Nu heeft hij een aquarium waar hij enorm veel plezier aan beleefd, alles wordt braaf gevoerd en elke dag telt hij of alle vissen en dergelijke er nog zijn. Ik leg hem ook alles uit over dieren, waarom je er goed voor moet zorgen.

). 

Gelukkig heb ik een lieve moeder die hem wel verzorgt
Hij is ondertussen alweer een jaartje of 9 ? Ik heb geen idee hoe oud konijnen eigenlijk worden ? Hij is nog steeds in topvorm en hij lijkt totaal geen 9 jaar. Helaas geen foto