Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThessaKeizer schreef:NathalietjeB schreef:wat is ze leuk thessa hoe oud is ze eigenlijk zo oogt nog niet eens zo heel oud..ben blij dat ze een goed plekje heeft gekregen
De leeftijd is heel moeilijk te schatten, ze heeft een ontzettend afgesleten gebit en aan de hand daarvan zou ze ongeveer 7 jaar zijn maar gezien haar jonge uitstraling en hoe speels ze nog is, denken we dat ze niet ouder dan 4 is. Helemaal zeker zullen we het wel nooit weten. Voor mij maakt het overigens niets uit hoor, ze is gewoon hartstikke leuk!!
ThessaKeizer schreef:Dat met een ketting gooien gaat hier niet want een van mijn andere honden is erg schrikachtig dus dat gaat hem niet worden! Helaas halen de katten nog niet uit en rennen ze alleen weg wat het jagen erop tot een groot feest maakt! Ik heb nu als ze bij elkaar zijn bij zora een snuitje om zodat ze in ieder geval de katten niet kan bijten en hopelijk komt er dan snel verandering!
Tevens krijgt ze een hard mee te horen en leg ik haar neer tot ze rustig is, ze is echt helemaal hyper als ze erachteraan gaat, eenmaal weer rustig blijft ze ook braaf liggen en zolang de katten niet rennen maar gewoon liggen of rustig lopen gaat het goed en blijft zora keurig liggen, we boeken dus al wel wat vooruitgang!