Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JunkDeLuxe schreef:Als je hond in huis doet, stuur je die naar z'n nest en negeer je die een tijdje.
vuurneon schreef:Vind je vriend al dat gepis over zijn spullen dan niet erg?
JunkDeLuxe schreef:jesito schreef:Ik vind dat je erg in de slachtofferrol kruipt en er zijn best al wat oplossingen geboden.
Dat jij en je vriendje er niet uit komen kan de kat niets aan doen.
En dat jij je wasmachine niet hebt aangesloten maakt de situatie inderdaad niet gemakkelijker.
Ik heb geen medelijden met jouw of je vriend maar met de kat.
Arme kat, ze wordt door ons in huis genomen.
Ze krijgt van ons elke dag eten en drinken, van tijd tot tijd een nieuw speelgoedje en jeetje, we borstelen haar zelfs wel eens! God verhoede het dat we met haar spelen..
Ja, ik ben echt heel fout bezig. Ik moet maar blij zijn, wanneer ze op m'n handtas pist en ik alles wat er in zit kan weg gooien/vervangen. Of moet ik rondlopen met een stinkend rijbewijs?
Het enige wat ik vraag van mijn huisdieren is: doe niet in huis.
Is dat te veel?!
Yamcha schreef:Punt is wel, Jesito, dat de vriend van TS niks wil, en de weg tot iets doen wordt in die zin nogal geblokkeerd. Als TS wel wil, maar haar vriend niet, gebeurt er niks.
Yamcha schreef:Punt is wel, Jesito, dat de vriend van TS niks wil, en de weg tot iets doen wordt in die zin nogal geblokkeerd. Als TS wel wil, maar haar vriend niet, gebeurt er niks.
shilady schreef:Yamcha schreef:Punt is wel, Jesito, dat de vriend van TS niks wil, en de weg tot iets doen wordt in die zin nogal geblokkeerd. Als TS wel wil, maar haar vriend niet, gebeurt er niks.
Inderdaad en wel door blijven zeuren
of je kiest ervoor je mond te houden en het te accepteren
of je pakt je biezen en dan ben je ook van het probleem af zo zie ik het!
Maar even serieus daarover; als ze beslissen de gedragstherapeut te laten komen kan het goed zijn dat zij bij hem duidelijk kan maken dat zijn geliefde kat echt problemen heeft en ongelukkig is. Misschien dat hji er dan wel wat meer moeite voor wil doen? jesito schreef:Yamcha schreef:Punt is wel, Jesito, dat de vriend van TS niks wil, en de weg tot iets doen wordt in die zin nogal geblokkeerd. Als TS wel wil, maar haar vriend niet, gebeurt er niks.
Ja maar, wat kunnen wij daar aan doen????
Er zijn echt wel wat oplossingen gegeven, maar als zij steeds met het argument komt dat vriendlief niks wil moet ze eerst daar wat op gaan lossen.
Feit is wel dat de kat in kwestie in een rotsituatie zit.