Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:MamboBeach schreef:Voor ons is het niet neerbuigend maar een koosnaam.
Goh dat is ook wel eens anders geweest![]()
Denk dat ik dat ik dat woord met synoniem maar ga vast laten leggen in de Dikke van Dale mss dat ik dr dan nog wat credits voor krijg
Yamcha schreef:Volgens mij gaat dit topic binnenkort naar de HK
Ayasha schreef:Maikeltje geheel met je eens(uh oh.. MB heb jij nog kippensoep?)
Ayasha schreef:Overleeft bokt een Hk topic van ons?
slimmerik schreef:Zou wel een goeie zijn.... Deden ze op mijn middelbare school ook eens een keer.... met overgaan van derde naar vierde werden alle "rumoerige" kinderen bij elkaar in 1 klas gezet.
Een geweldige tijd
Ayasha schreef:hebben ze bij ons 1 jaar gedaan en dat is ze dusdanig tegengevallen dat ze de volgende 3 jaren de klas telkens uit elkaar haaldeEcht zo groepjes splitsen
slimmerik schreef:Was bij ons ook maar voor 1 jaar hoor....Heb geen vrije middag gehad dat jaar
Yamcha schreef:Hebben ze bij ons ook eens gedaan, ik zat op een speciale school toen....... 8 ADHD-ers in 1 klas
Ayasha schreef:slimmerik schreef:Was bij ons ook maar voor 1 jaar hoor....Heb geen vrije middag gehad dat jaar
![]()
Om een fo andere reden slaagde ik er altijd in om wel mee te genieten maar niet echt deel uit te maken van de situatie
Yamcha schreef:Doe je knap.
Ik was altijd de pineut. Ik had het altijd gedaan (wat ook zo was)
Betteke schreef:Ik werd altijd van school verwijderd.
IKbenEllen schreef:School.... daar had ik graag naar toe gewild....
Abeltje77 schreef:Betteke schreef:Ik werd altijd van school verwijderd.
kwam dat omdat je je onderschrift toen al in praktijk bracht?