Laika schreef:Ik vind de verzorging van een paard veel geld....... ik heb dus geen paard.
Als mensen goed voer voor een hond te duur vinden, neem dan gewoon geen hond. Toch? Of zie ik het nou te zwart wit.
@Marloez, je eet geen kaviaar, maar dat heb je ook niet nodig om gezond te blijven, wel? Ik neem aan dat je wel groenten, vlees, zuivel etc. eet om gezond te blijven. Dat je dat bij de goedkoopste winkel koopt, is niks mis mee. Want als je het heel goedkoop wil doen, kun je zelf ook wel brandnetels gaan snijden en die koken toch? Maar dat doe je toch ook niet?
Ik geef mijn honden vlees, maar geen biefstuk of een T-bone.
In het Aldi voer zit 20% vlees. Dat zit ook in véél duurdere merken die zelfs bij de dierenarts verkrijgbaar zijn. Uit een consumententest in Duitsland was het voer heel goed gekomen.
Dat betekend voor mij dat het prima voer zal zijn, wat nog te bezien valt natuurlijk want het is ook per dier verschillend. Misschien is het niet het beste, maar ook niet het slechtste! Net zoals ik zelf eet eigenlijk. Plus daarbij; kip is licht verteerbaar dus lijkt me ook wel geschikt. 
Dat kaviaar was geen goed voorbeeld van me idd.
Ik ben het met je eens als je goed voer te duur vind niet aan een dier moet beginnen, maar er zit verschil tussen overdreven extremistisch goed voer willen kopen en gewoon een goede zak voer kopen.
Mensen labelen Aldi meteen als 'slecht' maar in mijn ogen is het niet 'slechter' dan het gemiddelde merk acceptabele hondenvoer.