Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
zasread schreef:Femke, je bent echt absoluut niet laf! Je hebt juist een super groot hart voor dieren! Hoe vaak is je bijvoorbeeld al niet aangeraden om Maesje te laten gaan... Maar van jou heeft hij nog een kans gekregen en hij is nu super gelukkig! Je hebt alles voor je dieren over, wat het ook mag kosten.
Ik had precies hetzelfde gedaan, je kunt al zo kort meer genieten van Kimmie en dan kan ik me best voorstellen dat je nog even wat daagjes extra met haar wil hebben.
En dan nu ook nog weer GambitMeid, hoe kan het toch soms oneerlijk verdeeld zijn. Je krijgt zoveel op je bord.
![]()
Mijn respect voor jou groeit steeds meer. Zulke moeilijke beslissingen krijg je (en Edwin natuurlijk ook) voorgeschoteld en zo'n zware tijd.
Zoals meerdere zeiden, luister naar je hart en je gevoel, zij zijn de beste gidsen door je leven.
kimmie261 schreef:en ja,dan doe je dat,je grijpt die stomme strohalm,ik weet het...ik ben een lafaard kan haar niet laten inslapen terwijl ze nog verder speelt,eet drinkt en zo monter uit haar oogjes kijkt...
kimmie261 schreef:kimmie is thuis,net een goed gesprek gehad met die andere Da van die praktijk...
en ja,verder weet ik even niet wat ik moet zeggen...
oja en kimmie is als nieuw..dat is wel weer heel fijn...