Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YellowLeaf schreef:Ik heb zelf geen hond en die komt er ook niet, want ik ben er enorm bang voorMaar ik kon geen algemeen honden topic vinden, dus ik vraag het hier maar. Tot wat voor temperaturen kan een hond in de auto blijven? En maakt het nog verschil of de auto in de schaduw staat of niet?
Ik kan evt meer toelichting geven mbt mijn vraag via PB.
Kuggur schreef:YellowLeaf schreef:Ik heb zelf geen hond en die komt er ook niet, want ik ben er enorm bang voorMaar ik kon geen algemeen honden topic vinden, dus ik vraag het hier maar. Tot wat voor temperaturen kan een hond in de auto blijven? En maakt het nog verschil of de auto in de schaduw staat of niet?
Ik kan evt meer toelichting geven mbt mijn vraag via PB.
Stap 1 open het BB forum.
Stap 2 klik op de "nieuw onderwerp" knop linksboven.
Stap 3 stel je vraag.
Aanzienlijk effectiever dan je vraag in een willekeurig hondentopic te stellen dat niets daarmee te maken heeft.
MyWishMax schreef:.rien10 schreef:Uiteraard testen we
Dan duim ik gewoon dat de vacht die jullie willen geen klachten geeft.
Ik ben in principe niet allergisch, komt niet uit testen, maar toen ik op de berner pup moest passen voor een aantal weken werd ik toch echt gek. Enorm benauwd, jeuk en dat ging weer weg toch de pup weg was. Bij mijn eigen pups heb ik daar geen last van gehad (herders) en toen de Berner volwassen was ook niet meer.
rien10 schreef:Hollandse Herder, Entlecher Sennenhond, Shiba Inu (hoewel dat niet zo trainbaar is, qua behendigheid etc. maar goed, je kent de Akita). Schnauzer.
akishino schreef:rien10 schreef:Hollandse Herder, Entlecher Sennenhond, Shiba Inu (hoewel dat niet zo trainbaar is, qua behendigheid etc. maar goed, je kent de Akita). Schnauzer.
De shiba staat boven aan ons lijstje, maar het enige (hele grote) minpunt voor ons is het weglopen als ze de kans krijgen, wat er vrijwel niet uit te trainen is volgens de fokkers die ik spreek.
akishino schreef:@skippy01 Dat is dus de groep waar ik nu vooral in het oriënteren ben, maar heb het idee dat ik mezelf "blindstaar". Dus vandaar mijn vraag naar objectieve input.
@simbaa, ras ken ik niet heel goed. Ga ik een googlen