c_alsemgeest zo wijselijk en knap
Die ogen... Ik ga heel goed op groene ogen. Ben ook zo blij dat mijn sorreltjes groene ogen hebben. Hootje spannend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hootje schreef:Siggislief schreef:Wie heeft de beste tip om een kat wel te kunnen kammen/borstelen?
Nero vind het heerlijk en gaat er hier en daar voor liggen/zitten, en kan hem zo kammen/borstelen.
En Koper hoeft maar de kam/borstel te zien en hij is pleitos.
Kan hem ook niet vast houden want hij wurmt zich er uit en rent er voor weg.
Ik heb een Slicker en eventueel ook een combi kam.
En als het heel erg is nog een scheerapparaat.
(Daar rent ie ook voor weg)
Soms werkt met zo’n liquid snack wel, daar doen ze hier in ieder geval een moord voor! Ik doe dan gewoon wat verdeeld over de vloer bijvoorbeeld en dan zijn ze lekker bezig. Mia heeft ook een hekel aan kammen, maar zij hoeft ook niet zo vaak gekamd te worden dus dat scheelt.
xoranlover schreef:Foto's van mijn katjes.
Elani
[ Afbeelding ]
Kito
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De tweeling
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Livia
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lionello
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

c_alsemgeest schreef:
soloro schreef:We hebben Baco nu bijna 1 jaar! Het is al een grote kerel van bijna 6 kilo!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Siggislief schreef:Wie heeft de beste tip om een kat wel te kunnen kammen/borstelen?
Nero vind het heerlijk en gaat er hier en daar voor liggen/zitten, en kan hem zo kammen/borstelen.
soloro schreef:xoranlover schreef:Gefeliciteerd soloro.
Baco is knap. Love die norse blik.
Ja en hij kan ook heerlijk arrogant kijken
[ Afbeelding ]

Hootje schreef:Siggislief schreef:Wie heeft de beste tip om een kat wel te kunnen kammen/borstelen?
Soms werkt met zo’n liquid snack wel, daar doen ze hier in ieder geval een moord voor! Ik doe dan gewoon wat verdeeld over de vloer bijvoorbeeld en dan zijn ze lekker bezig. Mia heeft ook een hekel aan kammen, maar zij hoeft ook niet zo vaak gekamd te worden dus dat scheelt.
[ Afbeelding ]
Gisteren en vandaag voelde ik de kitten(s) bewegenNog even volhouden ief!
purny schreef:Ze hebben een nieuwe krabpaal. En zijn er helemaal blij mee
Heerlijk! Hier moeten ze ook weer een nieuwe, maar ik wacht even tot de kittens er zijn. Een van de oude is behoorlijk gehavend ondertussen
@c_alsemgeest Wat een heerlijk koppie op de zondag
soloro schreef:xoranlover schreef:Gefeliciteerd soloro.
Baco is knap. Love die norse blik.
Ja en hij kan ook heerlijk arrogant kijken
[ Afbeelding ]

Druif_01 schreef:Wauw! Wat een mooie kat is Baco!
Xoran ik ben verliefd op je kittens
Ik lees nieuwe krabpalen! Dat is altijd leuk!
Ik heb een vraagje over kammen. Pip heeft een bizar volle ondervacht. Er zit iets van een Brit in haar maar dat merken we dus ook in haar vacht. Ik kam haar rond de rui periode altijd met een slickerborstel. Daar komt een volledige kat uit en dan kun je nog blijven kammen. Deze week heeft ze in 3 dagen tijd 3x een haarbal uitgespuugd. Vond haar afgelopen week ook niet helemaal zichzelf dus anti haarbalpasta gegeven en sinds gister is ze pas weer zichzelf. Maar hoevaak in de week kan ik haar het beste kammen? Wil het ook niet te vaak doen, omdat dat ook niet goed is voor haar vacht.
xoranlover schreef:Druif_01 schreef:Bedoel je de kam of de borstel? Ik heb ook zo’n metalen kam inderdaad. Maar ik moet echt wel iets met haar vacht want anders stikt ze langzaam in haar haarballen.
Die kam die zet je in de vacht en haalt er zo losse haren uit.
dus dan maar vaak kammen. (Zelfde kam als hierboven trouwens). Werkte prima en de vacht is er nooit slechter van geworden, eerder mooier en meer glans, misschien wel omdat al die losse haren ook een beetje verstikkend werken voor de haren die nog vast zitten.