Show je katten deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 16:27

1 van mijn kittens eet nauwelijk brokjes. Vlees gaat er wel echt goed in. Dus ja dan maar vlees geven.
Wel rauw. Oh en Druif kijk eens naar de pathe van Renske daar doen ze hier echt een moord voor.
Oh ja dat doe ik ook gevriesdroogd vlees erover heen kruimelen als ze niet willen eten. :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:29

Schesir.

Cathy is geen fan van natvoer tenzij het het enigszins in de buurt komt van echt vlees.

Pathe van Renske krijgen ik blikken van hoe durf je dat te geven. _O-

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:30

xoranlover schreef:
Kreeg ze bij de fokker geen natvoer? En anders kittenmelk over natvoer doen dan willen ze soms ook nog wel gaan eten. :j

Jawel, maar geen idee of ze het daar wel goed at. Het werd daar sowieso gemengd met vers vlees maar ook daar haalde ze haar neus voor op.

Pip vindt het prima, die knaagt het bakje van Mollie ook met liefde leeg :D
Helaas heeft Pip wel nog steeds diarree na de ontworming. Wat een troep die ontworming. Ze heeft nooit last van haar darmen gehad na ontworming, maar heb nu voor het eerst dus een grotere hoeveelheid meegekregen, dus dat ga ik niet meer doen. Heb Mollie vandaag ook maar gewoon ontwormt met de hoeveelheid tot 4 kilo. Ze zou eigenlijk de dubbele hoeveelheid mogen, maar ze zit net op de grens dus ik geloof het wel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Ik gaf ze hier in het begin Royal Canin natvoer, Nero vrat alles, en Koper trok uiteindelijk zijn neus er voor op.

En toen ik overging op Almo was het hier en daar bij beide een neus omhoog.
Maar toen ik met de Jelly kwam, vonden ze dat echt heerlijk.

Voor sommige samen trekken ze echt de neus voor op, en heb nu 2 smaken die ze echt om smeken.
Nero komt mij zelfs straks rond 17.30u/17.45u denk ik ophalen want hij heeft honger. :')

En als ik het klaarmaak, springt Nero 10 x op het aanrecht om erbij te kunnen zijn, en Koper trekt zicht zo wat op via mijn broek. :')

Maar ik duw Koper het liefst weer naar beneden.

Ze krijgen hier nu de Tonijn Jelly en Tonijn met Calamaris Jelly, en dat vinden ze echt heerlijk.

En in de avond krijgen ze of Kalf of Rund, en dat is een andere soort substantie (meer paté idee).
Bij Koper gaat het vaak dan (bijna) helemaal op.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:42

De kat van mijn nicht die echt geen natvoer at, eet wel de blikken van Dolina Noteci premium (zwarte blikken).
Daar had ik er een paar van van de fokker gekregen. Dus zij kon het makkelijk proberen.
Is te koop bij zooplus volgens mij.
Dit is wel redelijk puur vlees, maar iets meer gemalen. Dus een soort pate. Het is wel compleet voer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Nero zit al vanaf 17.25 boven op zolder te jammeren. 8)7

En het word steeds erger (zieliger).. *\%/* :roll: