Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Overigens valt het wel op dat de eigenaars en BLID niet met "getuigen" komen. Van de politie kan ik het me voorstellen omdat die met het privacyrecht van getuigen te maken hebben. Als je de politie in zo'n wijk openlijk gelijk geeft dan kun je nog wel eens van aso buurtbewoners bezoek verwachten. En moet je op zijn minst verhuizen
Blue_Eyes schreef:Tja... ik zie dan het volgende voor me. Op basis van alle info krijg ik toch een beetje een beeld voor me van een ietwat aso familie, die weleens wat stouts doet en daar tot nog toe nog niet door de politie voor gepakt is.
Midden in de nacht blaft en gromt de hond wat, maar goed, dat doet-ie anders ook en je weet 'zeker' dat je 'm in de bench gedaan hebt. Dan wordt er op je raam getikt. Zeker voor de hond die blaft? Nou, je gaat 'm echt niet binnenhalen hoor! Dan wordt er aangebeld. Ja, ja, we weten dat je er bent, maar wij slapen nogal vast, weet je? Dan de sirene en zwaailichten. Sh*t, 't zijn flikken! Wij slapen hoor!
Het is even stil. Mooi, ze zijn weggegaan. Zie je wel dat als je niks doet dat ze vanzelf weggaan? Even later: schoten. Je vliegt je bed uit en ziet dat de politie je hond afschiet. Wat doet die daar? Hij zat toch in de bench? Wat een *&^%(&% flikken! Hoe gaan we dit verklaren?
Juist.
Het is natuurlijk speculatie, maar wie weet... zo komt het op mij over.
katiavl schreef:Vind wel mooi dat mensen kunnen afleiden van die foto dat het een kogelgat is.
Ik kan het niet zien, en heb meerdere kogelgaten in men 22 jarig bestaan gezien
russel schreef:Rond 5.00 - 5.30 slaapt niemand meer vast, dat is rond 3.00, inbrekerstijd