Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunny_l0ve schreef:Ziet er uit als een geslaagde dag! Ik snap alleen niet waarom de dierenambulance die hond in die kennel heeft zitten?
SecretLIN schreef:hebben ze daar geen vogelopvang Tina?
Nickeltje schreef:sunny_l0ve schreef:Ziet er uit als een geslaagde dag! Ik snap alleen niet waarom de dierenambulance die hond in die kennel heeft zitten?
Haha, weet je dat ik dat niet eens gezien had op de foto?
Dat was echte actie. Op weg naar ons werden ze gebeld dat deze hond op de snelweg liep en hebben hem opgehaald. Na het praatje bij ons zou hij doorgaan naar de opvang, maar in de tijd dat ze bij ons waren, belde de eigenaar al en is hem op komen halen.
Die hond moest er in blijven omdat onze honden niet altijd even vriendelijk zijn en wij natuurlijk ook niet weten hoe die hond is tegenover alle dieren die op ons erg lopen.
tina schreef:SecretLIN schreef:hebben ze daar geen vogelopvang Tina?
nee in mijn regio is zelf totaal geen fatsoenlijk opvang voor wat voor dier dan ook
een paar particuliere asiels zijn er maar die standaard vol zitten en niks tot weinig aannemen (of kunnen aannemen )
ook geen dierenambulance ,dode katten laten ze hier met gerust hart bv een week op de weg liggen en dan wel waar ze zijn aangereden
er schijnen een paar dierenambulnances te zijn maar dan in de wel zeer grote steden zoals berlin
de dierenbescherming is hier dan ook schrijnend te noemen en de mentaliteit in mijn direkte omgeving in omgang met dieren ook