Raveltje schreef:Van de wet misschien wel, maar van mij niet..
Ik zou die regel in de wet wel willen zien dan, want dan hoor ik dat nu echt voor het niets.
Honden mogen niet ongelijnt loslopen, dat weet iedereen staat in de wet, en terecht, maar
katten??
En denk ook niet dat er in de wet stata vermeld dat je voor eigen rechtertje mag gaan spelen,
zoals Slimmerik doet, zou dr nog wel eens zuur kunnen komen te staan mocht iemand een aanklacht indienen.
Raveltje schreef:wat als hij zo'n aardig persoon was tegengekomen als jullie, dan had ik hem nooit meer teruggevonden, want dan zat hij aan de andere kant van het land in een asiel..
Ik heb dit ook al eerder in dit topic aangekaart, wat nu als er een poes als in jou geval ontsnapt en tegen mensen aanloopt zoals in dit topic? Gek genoeg geeft niemand daar antwoord op.
Ik woon in een katvriendelijke buurt met tolerante mensen, en wist tot voor kort niet waar mensen toe in staat kunnen zijn, mensen als in dit topic die een luchtbuks leegpompen, maat 42 parkeren op jou kat (Mijn eigendom) een emmer water lijkt niet goed genoeg.
Ik merk dat ik nu wel ansgtiger ben, en ben daar niet blij mee.
Mijn katten doen niemand een vlieg kwaad en bezorgen geen overlast, ze doen hun behoefte op de kattenbak, maar wat nu als ze zo'n wilde als hier in dit topic tegenkomen???
Ik ben me hier nooit geen kwaad van bewust geweest, ik ben nu ook ongeruster als mijn lieve kater van 15 wat later dan normaal thuiskomt.
Echwel schreef:Nou ik heb geen katten en wil dus gwoon af en toe lekker de deur/schuipui openzetten
Vraagje, waar zijn jullie als je schuifpui openstaat?
En wat betreft Slimmerik, ik heb echt nog nooit iemand zichzelf in een dergelijk topic zó zien tegenspreken

Van jou mogen mensen hun dieren niet buiten doen ivm met overlast, dus moeten ze binnen houden, maar dat is weer zielig want dergelijke mensen verdienen geen kat en kunnen beter een kunstwerkje aan de muur hangen, ja wat moeten de mensen in dit topic dan???
Zitten overduidelijk genoeg mensen die hun kat binnen houden, die jij stevig verdedigd maar ondertussen zijn ze geen kat waard, ja wat wíl je nu zeggen Slimmerik niet iedereen woont op een boerderij!