Die puppie van mij jumpt op het hokje moet ook wel want daar staat de etensbak. Pim heeft het nog niet zo in de gaten. Komt hopelijk wel als ie honger krijgt.
Ik voorspel dat het huiskamer topic heel snel zal gaan. Schiet nu al lekker op!
Hebben jullie je cavia's als het mooi weer is buiten? Ik heb voor de zomer een ren gekocht, zodat ze toch lekker buiten kunnen en dan maak ik een trapje zodat ze zelf hun hok in en uit kunnen.
Hihi tis echt zo grappig, als ik of m'n vriend een bepaald geluid maken gaan de cavia's miepen Als je je lippen tuit zeg maar, en dan lucht naar binnen zuigt.
Ga ik ook eens proberen! Bij ons gaan ze piepen als je zeg maar het geluid maakt dat je maakt als je een kat roept. (Wij hebben katten, dus dat is vaak herrie )
ik piep ook wel eens naar de caafs echt grappig en dan denken ze dat er een cavia is whaha..
ps: wist je dat als ze echt fluiten dat ze denken dat er gevaar is.? had het geluidje op mijn telefoon en deed het aan bij mij cvia's ze gingen allemaal in een bolletje zitten haha
Als ik dat kus geluidje doe zeg maar, dan rennen ze snel hun huisje in
Even een paar vraagjes. We hebben al best wel wat leden! . Alleen mis ik van een paar mensen nog gegeven . van: Zefana, je naam en de namen van je cavia's, foto van je cavia's.
Pipsel, de namen van je cavia's.
lonniejj, je eigen naam
En dat was het
_Mars_, ik heb de Quotes ontvangen, maar volgens mij mis ik een stuk, klopt het dat je me 5 Quotes hebt gestuurd?
Ik heb een vraag als je voer koopt met vitC erin moet je dan ook nog vitC druppels geven aan je caafjes in de dierenwinkel zeggen ze van wel, maar had meer een beetje het gevoel dat ze dat meer zei om te verkopen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze geen vit.c druppels of wat dan ook geef. Ik geef ze gewoon speciaal caviavoer en voer wat groenten bij, geef af en toe wat caviasnoepjes en dat is het. Mijn andere 2 cavia's zijn er ook 7 mee geworden
Haay Ik ben net naar de dierenwinkel gegaan om weer voer te kopen! Toen wilde die vrouw mij allemaal dingen aansmeren! Ben naar huis gegaan met een leuke ren! (Heb ze nog niet zo lang, dus krijg er nu steeds weer leuke dingen bij!) Daar hebben ze nu ongeveer 2 uur in gezeten, hele tijd rennen en elkaar bespringen ( het zijn twee vrouwtjes) Ze vonden het echt leuk Als je Beany aait gaat ze altijd zo'n tevreden geluidje maken!
Mijne krijgen van die soort bix, daar zit al extra vitamine C in, dit koop ik bij de fokker waar ze vandaan komen. Verder krijgen ze iedere dag paprika of andijvie en nog verse groenten en fruit (bij dat laatste ligt het eraan wat we in huis hebben)