Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:ik een egoist???
omdat ik geen dieren neem die mij ip niet boeien??
of dieren waarvan ik vind dat ik ze niet de zorg kan geven die ik vind dat ze nodig hebben??
dan ben ik een egoist??
of begrijp ik je verkeerd??
ik rij zelden tot nooit buiten nee,overigens woon ik in een afgelegen gebied...dus als ik buitenrij zullen weinig mensen last of hinder ondervinden..
daarnaast vraag ik mij af,wat voor hinder ik geef als ik met paard onder mijn begeleiding buitenrij,zou wat anders zijn als ik hem gewoon losliet en aan het eind van de dag maar eens ging zoeken waar die uithangt...
Letizia schreef:kimmie261 schreef:precies,ws heb jij dieren die ik niet leuk genoeg vind om zelf te hebben,kunnen ze beter bij mensen zitten die ze wel leuk vinden...
Egoisme noemen ze dat...
kimmie261 schreef:ach ja,best fijn te weten dat ik ook nog een egoistische kant heb...
en dat terwijl ik juist ervoor zorg dat alle dieren die ik hier rond heb lopen,een gouden leventje hebben...
Nadya schreef:Gelukkig maar dat smaken verschillen en laat andere mensen in hun waarde graag.
IKbenEllen schreef:Nadya schreef:Gelukkig maar dat smaken verschillen en laat andere mensen in hun waarde graag.
Dat geldt voor meer mensen hier, bedoel ik overigens niet jou mee Nadya.
IKbenEllen schreef:Bah bah, een mening is geen FEIT. Je komt maar tot brons
IKbenEllen schreef:Bah bah, een mening is geen FEIT. Je komt maar tot brons
Binckydenice schreef:Dat zeg ik ook niet...Ik gaf mijn mening
Lest schreef:Nope iedereen geeft zichzelf goud, dus waarschijnlijk is het niet echt een nuttige maatstaaf.
Onze katten lopen 24/7 buiten, maargoed het zijn ook boerderij katten. De halve pers komt af en toe binnen omdat hij nu bijgevoerd wordt. Eerder vond ik het niet kunnen dat mensen hun katten alleen maar binnen hadden zitten. Maar ik zie nu ook wel in dat het gewoon niet anders kan op sommige plekken en dat de meeste katten zich binnen ook prima vermaken.
Babsiej schreef:Ik ben blij om te lezen dat er dus veeeeel meer mensen zijn die hun kat lekker binnen houden.
ToppieDaar wordt ik vrolijk van
loveyoutoo schreef:Babsiej schreef:Ik ben blij om te lezen dat er dus veeeeel meer mensen zijn die hun kat lekker binnen houden.
En ik ben blij om te lezen dat er veeeeeel mensen hun katten lekker naar buiten doen
Babsiej schreef:Ik ben blij om te lezen dat er dus veeeeel meer mensen zijn die hun kat lekker binnen houden.