Snoevie schreef:zucht,ik begrijp niet waarom mensen bezig blijven met maar proberen te bewijzen dat het zulke gevaarlijke honden zijn........
de media blazen graag dingen op,en niet alleen op dit gebied
*edit: het is nou ook niet zo dat ik alleen goeie dingen wil horen(want ieder ras heeft zijn mindere kanten),maar sommigen blijven maar doordrammen
Oh ik dacht dat er hier gediscusieerd mocht worden....
Ik heb bewijzen genoeg aangeleverd. Als je dat filmpje bekijkt van die 3 honden zie je hoe nep het allemaal is. Kun je ook terugvinden in de commentaren eronder... Het feit dat de kaken van de verboden honden 3 keer zo sterk zijn ....etc etc wordt gewoon op een domme manier ontkend door jullie of iig gewoon niet op ingegaan.
Tegenover zoveel eigenwijsheid is het niet discussieëren.... Geen enkel goed argument wordt door jullie aangedragen.
Of je moet: "de media blazen het op" als goed argument beschouwen.... Ik noem dat een dooddoener welke nergens op gebaseerd is.
Het is ongeveer net als praten tegen die zieluge eigenaars .....
Dus ik ga maar niet meer reageren hier. (of lezen.... want dan kom ik tóch weer in de verleiding
)Jullie moeten gewoon samen nog maar eens goed uithuilen in dit topic hoe zielug het allemaal is.
Ik hoop ondertussen dat er niet meer kinderen/honden en volwassen mensen slachtoffer worden van zoveel dommigheid en onvoorzichtigheid van die stoere eigenaars want dat is écht de drijfveer om zo'n moordmachine in huis te nemen.
En verder verwijs ik jullie nog even naar mijn onderschrift...