Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike1994 schreef:Ik heb idd even gewacht om te updaten omdat ik eerst wou afwachten of mama en de kleintjes het goed deden. Zoals Daphara zegt was de kans reeël dat ze ook een infectie opgelopen hadden. Maar ze doen het gelukkig goed.
Daphara, nogmaals bedankt voor alle info! Mamapoes zal net zoals Nala rond 6 weken steriel gemaakt worden. Afhankelijk van hoe lang ze naar haar kleintjes wil kijken, ze toelaat om te drinken en wat voor (wild) gedrag ze v haar overnemen.
Daphara schreef:Als je naar de instanties geluisterd had, dan had het veel slechter af kunnen lopen, dan was er mogelijk een poging tot sterilisatie gedaan terwijl ze nog drachtig was, met alle gevolgen voor de achtergebleven kittens. Jij bent een topper!
YvonneV schreef:Daphara schreef:Als je naar de instanties geluisterd had, dan had het veel slechter af kunnen lopen, dan was er mogelijk een poging tot sterilisatie gedaan terwijl ze nog drachtig was, met alle gevolgen voor de achtergebleven kittens. Jij bent een topper!
Een dierenarts had toch wel gezien lijkt me dat er nog wat in zat