Cer schreef:Maar wie zegt dat ze het eisen.....?? Misschien heeft de medewerker zich wel vergist .. óf verteld TS niet het hele verhaal....
Wel grappig dat alle partijen net platen met een kras zijn... iedereen valt in herhaling, en TS is geen steek verder...
geen idee wat hier staat.. sorry.Citaat:Vrijwilligers hoef je betalen?
Enne, zaken gevoelig bij een asiel? hou toch op.. wat dan?
Een medewerker van de belastingdienst die een fout maakt in een erfbelastingzaak en een HBO opleiding heeft en daarvoor goed betaald krijgt, dat vind ik kwalijk.
Iemand die in zn vrije tijd beestenpoep opruimt voor niks en een vergissing maakt aan de telefoon, nee, dat zou mij dan weer niet kunnen boeien..
oei, halve zin vergeten- sorry cer! Zegt weer iets over de bekwaamheid van hbo-ers op sommige vlakken ;p
Zoals ik het gelezen heb, heeft TS niet maar 1 keer contact gehad, en blijft het asiel voet bij stuk houden dat er eerst betaald moet worden. TS heeft echter ook een mail gestuurd nu, dus wellicht dat dat een ander licht op de zaak gaat werpen.
Ja, zaken liggen in een asiel vaak gevoellig. Daarbij heb ik het niet persé over dit specifieke geval, maar met het al dan niet gedwongen afstand moeten nemen van dieren, de bijbehorende zorgen van mensen- dat kan bijzonder gevoellig liggen.
Welke functie, welke opleiding en wat het bijbehorende loon is, lijkt me niet van toepassing.
Er is een fout gemaakt- daarover valt niemand zozeer, maar de zaak is niet mooi en is er tot nu toe niet mooier op geworden. Ik kan me goed indenken dat TS eerst -zoals ze nu doet- verschillende partijen benadert op verschillende wijzen (zoals telefonisch en per mail)