hoe gaan de endlers en de betta bij jou met elkaar om? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe gaan de endlers en de betta bij jou met elkaar om?
. Ben er tot nu toe erg tevreden over. Hij is stil, kunt hem goed wegwerken en water is mooi helder. Dus ben benieuwd hoe goed hij het blijft doen...

dat wil ik ook! Sinds een weekje een bak staan die onderhoudsvriendelijk is ingericht (roofvis) en heb 2 grote stukken hout bekleed met mos. Kan niet wachten tot het gaat woekeren
.

Hadden in de winkel zeker geen idee hoe ze met z'n vis moeten om gaan. Sneu hoor... Maar gelukkig kwam jij langs!
heel veel beterschap met de vis. Hopen dat hij snel een lekkere bolle buik heeft 
Spruitjee schreef:Normaal hou ik niet zo van die zoutwater aquaria door gebrek aan kleur, maar die van jou vind ik wel wat hebben! Al die kleurtjes
Vanavond haal ik een Juwel Rio 125 op, ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet want op de verkoopfoto was het een en al alg.
Spruitjee schreef:De vissen zijn inderdaad erg kleurrijk, maar veel mensen hebben van die lichte/grijzige rotsen met wat licht gekleurde anemonen, dat noem ik niet echt kleurrijk. Bij de zoetwater aquaria heb je veel verschillende groen- en roodtinten en vele vormen blad/stengel/plantjes. Persoonlijke voorkeur
Wat zijn de afmetingen van jou bak eigenlijk?
Die MBU is schattig, gelukkig in goede handen nu. Ik kende deze vis nog niet, is wel een hele leuke precies.
. Ja hij is zeker erg schattig en kogelvissen zijn super mens gericht en dat maakt ze extra leuk. In de winkel wisten ze inderdaad niet wat ze ermee aan moesten. Kreeg te weinig voer en waterwaarden waren zeer slecht. Nitraatwaarde sloeg binnen een paar seconden naar een waarde van 200!
. Lijkt me erg gaaf maar zoooooo prijzig