Quellian schreef:Needje schreef:En kimmie, 1 kat van mij is ook op een dag niet thuisgekomen. En dat doet verdomd zeer. En heb er ook alles aan gedaan om r terug te vinden. Aangereden geloof ik niet in. Dus waarschijnlijk ook een kattenhater. En ik ben voornamelijk boos dat die persoon niet bij me langs is gekomen als ze last van r hadden, aangezien iedereen hier in mn buurt wel wist dat zij bij mij hoorde.
Ja en dit stukje geloof ik dan weer niet zo.
Als het je écht zo verdomd zeer deed, dan hield je met al je liefde je katten bij je. Dus boos zijn dat iemand niet bij je aan de deur komt? Je moet voorkomen dat iemand uberhaupt last heeft van jouw dieren.
Ik kan hier geen medelijden mee hebben, alleen vreselijk zielig voor het dier, want die had bescherming nodig van zijn baasje.
lekker harteloos weer hier, hier in de straat lopen de katten overdag ook gewoon los (de mijne niet, omdat ik raskatten heb), elke dag weer en hier is ookwel eens een kat vermist geweest een paar dagen, eigenaar was ten einde raad, gelukkig is ie na 4 dagen weer gevonden, waarschijnlijk van iets of iemand geschrokken en daardoor de ver van huis gelopen en wist/durfde de weg niet meer terug te vinden, iedereen hier wist om welke kat het ging en keek als ie door de wijk liep of reed of ie toevallig het dier zag lopen, wat een zuurpruimen zitten er in dit topic, katten die mogen niet los lopen, over honden word gezeken, over paarden, wat is het volgende kippen en duiven of de vissen in vijvers, ik kan me wel eens ergeren aan kinderen uit de buurt als die op straat lopen te gillen en krijsen, of mensen die zodra er ook maar een zonnestraal te zien is de bbq erbij halen en dan tot s avonds laat in de tuin zitten te lallen, of een buurmeisje dat sinds een jaar pianoles heeft en het nog niet zo goed kan maar wel wekenlang het zelfde liedje oefent en ik binnen toch gewoon hoor, maar dat hoort bij in een woonwijk wonen dus ik haal mn schouders op en ga door met wat in aan het doen was. Relaxt een beetje mensen, word het leven een stuk leuker van.
Die heeft mij al 3 keer aangevallen in mijn eigen tuin! Dan vind ik dat toch net een graadje erger
.
. Jammer genoeg weet het beest dat ik geen konijnen (of cavia's of wat dan ook) meer heb, dus komt het dier gewoon weer bij ons in de tuin de vijver leeg vreten