Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:maar dat krijg je nu wel, want als je het gezeur vind, en je vind het allemaal wel mee vallen, dan moet je maar op pleuren uit het topic
Citaat:Oh blablabla jongens hou toch eens op met dat gezeur, je bereikt er helemaal niets mee!
Suuskipje schreef:Ach weet je stef, dit topic heeft zo'n negatieve sfeer over zich heen. dus ik pleur wel op hoor dames, kunnen jullie lekker gezellig met elkaar praten over hoe zielig Morgan is en de volgende die een andere mening heeft wegbonjouren
Urko schreef:Ik vind persoonlijk wel dat er een negatieve sfeer hangt. Mensen met een andere mening hebben dan de grootste gebruikers van dit topic worden gelijk de grond in geboord. Ze zijn gek of niet goed bij hun hoofd, hebben het topic niet goed doorgelezen (alle 28 paginas zelfs) en of reageren met ongezond verstand. Ik heb zelf al meerdere malen gereageerd in het topic en telkens kreeg ik dezelfde reacties.
Ik vind dat de situatie van Morgan goed vooruit is gegaan. Ze heeft ruimte, vriendinnen, ze leert weer Orka taal (ze sprak half dolfijn) ze heeft een mega groot team van trainers rondom zich die allemaal heel nou betrokken zijn bij dr. Nee, in tegenstelling tot vele in dit topic, vind ik het wel prachtig hoe Morgan nu zit. Ik weet hoe er gewerkt word in LP en dat ze er alles voor doen om het de dieren zo leuk mogelijk te maken.
Naar de zee gaan breng veel stress mee en heeft eigenlijk nog nooit geleid tot een goed einde (denk maar aan keiko, die kwam ook steeds terug naar mensen omdat hij zijn draai niet goed kon vinden in de vrije natuur, doorzielig).
Ik heb ook al meerdere malen aangekaart om eens te zoeken naar Katty sado, die heeft WILDE dolfijnen in de zee getraind om te werken voor het amerikaanse leger. Die dieren kunnen dus alle kanten op en toch kozen ze er zelf voor om mee te werken. Dit heeft alles te maken met de geniale trainingsmethode die toegepast word om deze dieren te trainen. (wat overigs ook super werkt bij paarden en honden)
Urko schreef:Ik vind persoonlijk wel dat er een negatieve sfeer hangt. Mensen met een andere mening hebben dan de grootste gebruikers van dit topic worden gelijk de grond in geboord. Ze zijn gek of niet goed bij hun hoofd, hebben het topic niet goed doorgelezen (alle 28 paginas zelfs) en of reageren met ongezond verstand. Ik heb zelf al meerdere malen gereageerd in het topic en telkens kreeg ik dezelfde reacties.
MandyR schreef:Groenland.
stef schreef:dat zijn pilotwhales (grienden), geen zeehondenEen keer een docu over gezien, gruwelijk....
GamblersCup schreef:Hier moet ik echt van kotsen... "Morgan leert van de anderen weer orka te zijn"... alsof die anderen orka mogen zijn in dat pierebadje!