Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Wat zou jij dan doen, misschien leuk om te horen wat zouden jullie nou doen in dit geval? En het was jou hond.
Nikki__ schreef:marleen_usar schreef:Nee ze boedoelt iets anders.
Ik bedoel inderdaad het afmaken.
We willen allemaal het beste voor de hond, toch? Ik geloof niet dat we nu nog echt heel eerlijk bezig zijn.
Mindim schreef:Waarom bij voorbaat een zwakke hond afschieten. Misschien komt het met wat medische hulp en goedevoeding prima weer in orde.
Je hebt de hele hond niet gezien en weet verder niet in welke staat het dier verkeerd, dus om gelijk maar te roepen dat het eerlijker is het dier af te schieten, terwijl het een warm huis en de nodige zorg in het verschiet heeft, dat vind ik voorbarig.
yvette_alert schreef:Ook dit mag op de site:
Niemand hoort mij zeggen dat ze steeds wilder, zwakker en slechter wordt.... Werd ze maar wat slechter dan zag je haar waarschijnlijk meer, dan gaat ze meer bij mensen eten zoeken ipv zelf te vangen en kon ze geen 40 km per uur halen!
@ Nikki - ja je schopt zo idd de eigenaar erg tegen het zeker been. Ze doet er alles aan haar hond terug te krijgen, just omdat ze al een rot verleden heeft gehad en jij wilt haar afschieten...
yvette_alert schreef:Ook dit mag er op...
Niek heeft volop geflyerd in div. regio's want Beans was zeker in het begin nogal aan het zwerven, radio, kranten en tv benaderd.. En is ook div keren op de radio en ik de krant geweest.
Je mag er niet in geloven in een paragnost het feit is dat Niek haar door een paragnost bijna te pakken had. Die kon haar toen exact vertellen waar de hond was.
Jeetje zeg probeer eens inhoudelijk mee te denken ipv Niek te beschuldigen van wat ze allemaal aldus jullie nagelaten zou hebben. Het feit dat Niek wat anders te doen heeft dan jullie van elke mailtje naar de radio op de hoogte te houden lijkt me logisch.
Ik laat het hier voor vandaag ook maar ff bij voor dit mijn humeur gaat bederven. Fijne dag nog allemaal!
yvette_alert schreef:@ Nikki - ja je schopt zo idd de eigenaar erg tegen het zeker been. Ze doet er alles aan haar hond terug te krijgen, just omdat ze al een rot verleden heeft gehad en jij wilt haar afschieten...
Adil schreef:group1850 schreef:Hoe heet die duitse site ook alweer waar alle vermissingen op staan?
http://www.tasso.net is een hele goede. Ze hebben ook alle gegevens van mijn hond en zelfs mijn paarden voor het geval deze gestolen worden of uitbreken.
Barbara1975 schreef:Ik hoop dat beans snel terug komt bij haar eigenaar..maar toch wil even een kanttekening plaatsen..
Als de hond al zovele malen gesignaleerd is hoe kan het dan dat ze nog niet gepakt/gevangen is? Ze zal ondertussen wel sterven van de honger en hoe bang een hond ook is voor voer doen ze letterlijk alles op zon moment..
Ik zeg verdovingsgeweer mee en zodra je haar signaleerd schieten! Een jager vind ik geen optie want wie weet komt ze er prima bovenop als ze gevonden is...
En tja dat wild...nou als het mijn hond geweest was had ik me niet druk gemaakt over een hertje op de weg..ze worden hier bij bosjes aan gereden bij ons op de doorgaande weg..heel rot natuurlijk maar ik vind mijn hond belangrijker....
Mocht er nog een zoekactie komen wil ik graag meehelpen ik woon wat verder duitsland in in de buurt van lingen.
veel sucses en ik hoop dat ze gevonden wordt!