Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Lijkt me ook niet gezond voor een lid die krap aan 2.5 week lid om dan al te gaan zitten Sherlocken,
je kent immers nog niemand. (Of je moet al een x aantal jaren stil meegelezen hebben dat weet ik natuurlijk niet)
bijdehandje1 schreef:Citaat:Lijkt me ook niet gezond voor een lid die krap aan 2.5 week lid om dan al te gaan zitten Sherlocken,
je kent immers nog niemand. (Of je moet al een x aantal jaren stil meegelezen hebben dat weet ik natuurlijk niet)
Via Google dingen opzoeken over paarden, doet je in 7 van de 10 keer op Bokt belanden als je aan het surfen bent. Stil meelezen heb ik niet gedaan, wel gewoon lezen zonder account, want dat had ik tot niet zo lang geleden niet.
Maar, na een tijdje lid te zijn geweest, gaat een helder denkend wezen wel eens een duik nemen in profielen, en geplaatste berichten.
Als er mensen komen met heel stellige beweringen over paarden, is het logisch dat je even verder kijkt. Maar er zijn ook posters, die er buiten paardenrubrieken echt bovenuit springen. Dat wekt nieuwsgierigheid op. En een mens is een mens, dus dan klikt de gemiddelde lezer even door. En leest verder.
Vóór je enge dingen gaat denken, já, ik bén een buitenlander maar met Hollandse roots en nee, ik zoek niet via Google.com. Heel basaal, omdat Nederlands de taal is waar in ik nog altijd denk en wat we thuis ook spreken. Bovendien ligt de taal van mijn huidige woonland me niet zó.
Maar voor Sherlockje spelen is heel iets anders, de Sherlocks zijn toch de mensen, die er een dagtaak aan hebben, om anderen totaal uit te vlooien. Het moet je hobby zijn, het zal best leuk zijn als je geen adrenaline kan halen uit je dagelijks bestaan en dan is virtueel scoren een prima alternatief![]()
Maar iemand met een normaal sociaal en werkzaam leven heeft er helemaal geen zin in, of geen tijd voor.
Ik moet er niet aan denken, om enkele malen per week na te gaan wie op mij reageert, of mijn naam noemt. Ze hebben daar een woord voor, achtervolgingswaanzin noemen ze dat
bijdehandje1 schreef:Dank u, Betteke en Proost, op de gezondheid.
Verder doet het ook mij de sluitspier spontaan in een oxidatieproces omslaan als mensen míjn zieleroerselen letter voor letter, spatie voor spatie, punt voor komma, gaan uitvergroten onder een microscoop.
Ik mag je avatar wel
Ben alleen niet zo'n fan van Duvel vanwege het gist-depot onder in de fles
bijdehandje1 schreef:Wel heel erg dat je de verzameling nakomelingen van jezelf en je zaadgever apparaten noemt zeg. Ik zeg nu maar niet man of vriend, want ik weet niet of je nog samen bent met die zaaddonor.
Maar als je een kind uit je eigen buik een apparaat noemt, zit het dan in je hoofd wel goed?
Dat topic wil ik niet eens meer lezen. Ik zal mijn eigen kinderen nooit afvallen, niet in hun bijzijn, niet buiten hun bijzijn.
bijdehandje1 schreef:Wel heel erg dat je de verzameling nakomelingen van jezelf en je zaadgever apparaten noemt zeg. Ik zeg nu maar niet man of vriend, want ik weet niet of je nog samen bent met die zaaddonor.
Maar als je een kind uit je eigen buik een apparaat noemt, zit het dan in je hoofd wel goed?
Dat topic wil ik niet eens meer lezen. Ik zal mijn eigen kinderen nooit afvallen, niet in hun bijzijn, niet buiten hun bijzijn.
bijdehandje1 schreef:het maakt mij niet uit hoe zoiets ontstaat, ik wil niets met mensen die een kind apparaat, ding of iets anders neerbuigends noemen. Zo goed?
bijdehandje1 schreef:het maakt mij niet uit hoe zoiets ontstaat, ik wil niets met mensen die een kind apparaat, ding of iets anders neerbuigends noemen. Zo goed?
Maar daarvoor ging het over mensen, die alles controleren op forums, en dan gaan temmen op mensen, als ze zien dat ze zelf in de spotlight zijn. Je komt ze vast niet alleen hier tegen, denk ik. Maar wát is hun drijfveer?
Maar daarvoor ging het over mensen, die alles controleren op forums, en dan gaan temmen op mensen, als ze zien dat ze zelf in de spotlight zijn. Je komt ze vast niet alleen hier tegen, denk ik. Maar wát is hun drijfveer?
Chiqa schreef:MamboBeach schreef:Voor ons is het niet neerbuigend maar een koosnaam.
Goh dat is ook wel eens anders geweest![]()
Denk dat ik dat ik dat woord met synoniem maar ga vast laten leggen in de Dikke van Dale mss dat ik dr dan nog wat credits voor krijg