Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orion1996 schreef:LimaMambo schreef:mensen die deze reacties uitlokken zijn dan net zo asociaal
Helemaal mee eens. Zegt meer over de mensen die de reactie uitlokken dan over de eigenaren.
Je kan iedereen wel over 1 kam scheren en op elke eigenaar en hond gaan zitten zeuren, maar dat is wel heel zwart wit. Waarom moet je asociaal zijn om een bepaald soort hond te hebben? Voed je dier gewoon netjes op. Er lopen nogsteeds zat niet luisterende monstertjes op deze wereld rond van mensen die het hier allemaal beter weten. Pas als je je eigen hond perfect opgevoed hebt moet je op die van een ander gaan zeuren.
nati schreef:heb momenteel me lonsdale trui aan.....ben ik nu asso
KiWiKo schreef:hihi ik kan me de reactie van Faye wel voorstellen hoor![]()
![]()
als je OBJECTIEF kijkt naar de meerderheid van de pitjeseigenaren, zie je de zogenaamde "gabbers, de Londsdaleluitjes, de glazenwassers, de achterstandswijkbewoners.........
maargoed, dat zijn niet de mensen met wie ik prefereer om te gaan, dus ik heb inderdaad hoog opgeleide, goed in de maatschappy functionerende vrienden.......... met euh effe zien....
een met een boerboel, een met een kruising am stef x pitbul....... een met een am stef en een met een engelse stef.......
tja......... en toch kan ik me wel vinden in wat Faye zegt
LimaMambo schreef:KiWiKo schreef:hihi ik kan me de reactie van Faye wel voorstellen hoor![]()
![]()
als je OBJECTIEF kijkt naar de meerderheid van de pitjeseigenaren, zie je de zogenaamde "gabbers, de Londsdaleluitjes, de glazenwassers, de achterstandswijkbewoners.........
maargoed, dat zijn niet de mensen met wie ik prefereer om te gaan, dus ik heb inderdaad hoog opgeleide, goed in de maatschappy functionerende vrienden.......... met euh effe zien....
een met een boerboel, een met een kruising am stef x pitbul....... een met een am stef en een met een engelse stef.......
tja......... en toch kan ik me wel vinden in wat Faye zegt
maar hoe kan je aan iemand zijn uiterlijk zien of iemand asociaal is??
mensen in lonsdale kleding kunnen de kleding ook gewoon mooi vinden.. en helemaal niet racistisch zijn
mensen in achterstandswijken kunnen ook heel slim zijn hoor..
je kan niet aan iemand zijn uiterlijk zien of die asociaal is.. die mensen hebben een andere kleding smaak en vinden uiterlijk misschien wel helemaal niet belangrijk..
KiWiKo schreef:hij is snel, wendbaar, sterk EN heeft een enorme kaakdruk
KiWiKo schreef:nati schreef:heb momenteel me lonsdale trui aan.....ben ik nu asso
wie de schoen past trekke hem aan![]()
![]()
nati schreef:sorry hoor, maar mensen die denken dat lonsdale alleen gedragen word door asso's mogen zich er weleens wat meer in verdiepen...
bovendien door alle ophef over lonsdale, trek ik die kleren niet eens buiten meer aan, door alle scheve gezicht die je kan krijgen, terwijl je het niet aan hoeft te hebben met een bepaalde reden
KiWiKo schreef:de mensen waar ik mee omga hebben allemaal eigen bedrijven, hebben allemaal sociaal zware functies in deze maatschappy........ en zullen dus nooit in lonsdale lopen gewoonweg omdat dit niet past in hun sociale functie in de maatschappy......... maar hebben wel pitachtigen
je kleding verteld wie je bent
Snoevie schreef:tja ik ga iemand niet meteen beoordelen op kleding,uiterlijk of hond.
maar dat is mijn persoonlijke mening.
KiWiKo schreef:nati schreef:sorry hoor, maar mensen die denken dat lonsdale alleen gedragen word door asso's mogen zich er weleens wat meer in verdiepen...
bovendien door alle ophef over lonsdale, trek ik die kleren niet eens buiten meer aan, door alle scheve gezicht die je kan krijgen, terwijl je het niet aan hoeft te hebben met een bepaalde reden
dan snap je precies wat ik bedoel![]()
![]()
![]()
het HOEFT allemaal niet, maar het is wel vaak zo![]()
Thuis loop ik ook in een afgeragde trui, met slobber trainingsbroek en klompen met mijn haren door de war en vieze handen te meuten............ maar zodra ik de grote boze wereld instap, komt het mantelpakje weer uit de kast
KiWiKo schreef:nati schreef:heb momenteel me lonsdale trui aan.....ben ik nu asso
wie de schoen past trekke hem aan![]()
![]()
LimaMambo schreef:KiWiKo schreef:de mensen waar ik mee omga hebben allemaal eigen bedrijven, hebben allemaal sociaal zware functies in deze maatschappy........ en zullen dus nooit in lonsdale lopen gewoonweg omdat dit niet past in hun sociale functie in de maatschappy......... maar hebben wel pitachtigen
je kleding verteld wie je bent
dan ben ik wel benieuwd hoe je mij ziet..
op mijn werk loop ik er altijd netjes bij.. zwarte pantalon, blousje en mooie pumps..
als ik thuis ben gaat alles uit.. trek ik mijn joggingbroek aan en een lekker warm vest.. mijn pantoffels..
heb een stafford en een bullterrier.. wat ben ik dan?
nati schreef:KiWiKo schreef:dan snap je precies wat ik bedoel![]()
![]()
![]()
het HOEFT allemaal niet, maar het is wel vaak zo![]()
Thuis loop ik ook in een afgeragde trui, met slobber trainingsbroek en klompen met mijn haren door de war en vieze handen te meuten............ maar zodra ik de grote boze wereld instap, komt het mantelpakje weer uit de kast
en waarom....door belachelijke mensen hier in de wereld die over alles en iedereen hun eigen oordeel klaar hebben
Nijn schreef:Wat hebben in godsnaam foutieve quotes en taalfouten er mee te maken?
Asteblieft zeg, als dit soort dingen er zelfs bij gehaald moeten worden
Nijn schreef:Wat hebben in godsnaam foutieve quotes en taalfouten er mee te maken?
Asteblieft zeg, als dit soort dingen er zelfs bij gehaald moeten worden
humpy1 schreef:nou daar ben ik ook weer de asociale vrouw met een gevaarlijke hond.
Wat betreft de breakstick want ik was de gene die die bij zich heeft, je moet niet denken dat als ik
een rondje hier in de buurt maak dat hij ook mee gaat.
Maar als we met de club gaan lopen dan is hij wel mee, maar ja dan lopen we gemiddeld met 15 staffords en ja
ze zitten allemaal aan de riem en lopen niet los.
als we dan een wandeling gaan maken door het bos willen er wel eens mensen zijn die de hond los hebben lopen en ook gewoon los laten
lopen als we met een groep aan komen dus ja je weet maar nooit.
Ik moet zeggen in de 5 jaar tijd dat de club bestaat is er nog nooit wat gebeurd onderling niet en ook niet met iemand anders zijn hond.
Dat komt omdat onze 130 leden weten waar ze mee bezig zijn en ook omdat het grote gedeelte van de honden GOED OPGEVOED zijn.
Nijn schreef:Oh kom op Chiqa wat een vergelijking zeg, ik plaats op een sarcastische manier een foto om de draak ermee te steken dat 99% er aso uitziet, als je dat niet eens kunt hebben en daar op wilt lopen fitten moet je jezelf misschien even achter de oren krabben.
Per ongeluk verkeerd quoten en taalfouten wat jij m.i. in een serieuze context plaats dat is denigrerend naar mensen toe die eens een foutje maken of gewoon niet zo goed in taal zijn. En als ik ergens een hekel aan heb