website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nati

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:55

heb momenteel me lonsdale trui aan.....ben ik nu asso Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:55

orion1996 schreef:
LimaMambo schreef:
mensen die deze reacties uitlokken zijn dan net zo asociaal Clown

Helemaal mee eens. Zegt meer over de mensen die de reactie uitlokken dan over de eigenaren.
Je kan iedereen wel over 1 kam scheren en op elke eigenaar en hond gaan zitten zeuren, maar dat is wel heel zwart wit. Waarom moet je asociaal zijn om een bepaald soort hond te hebben? Voed je dier gewoon netjes op. Er lopen nogsteeds zat niet luisterende monstertjes op deze wereld rond van mensen die het hier allemaal beter weten. Pas als je je eigen hond perfect opgevoed hebt moet je op die van een ander gaan zeuren.

mijn hond is goed opgevoed........... alleen als hij afgaat richt hij veel schade aan............ dus zorg ik ervoor dat hij niet af kan gaan Haha! Haha! Haha!

hij is snel, wendbaar, sterk EN heeft een enorme kaakdruk Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:56

nati schreef:

wie de schoen past trekke hem aan Haha! Haha! Haha!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:58

KiWiKo schreef:
hihi ik kan me de reactie van Faye wel voorstellen hoor Haha! Haha! Haha!

als je OBJECTIEF kijkt naar de meerderheid van de pitjeseigenaren, zie je de zogenaamde "gabbers Lachen, de Londsdaleluitjes, de glazenwassers, de achterstandswijkbewoners.........

maargoed, dat zijn niet de mensen met wie ik prefereer om te gaan, dus ik heb inderdaad hoog opgeleide, goed in de maatschappy functionerende vrienden.......... met euh effe zien....

een met een boerboel, een met een kruising am stef x pitbul....... een met een am stef en een met een engelse stef.......

tja......... en toch kan ik me wel vinden in wat Faye zegt Lachen

o.a glazenwassers zijn niet de mensen met wie je prefereert om te gaan? Vraag me af waarom? Lees al een poosje mee met deze discussie, maar het wordt steeds vreemder.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:59

LimaMambo schreef:
KiWiKo schreef:
hihi ik kan me de reactie van Faye wel voorstellen hoor Haha! Haha! Haha!

als je OBJECTIEF kijkt naar de meerderheid van de pitjeseigenaren, zie je de zogenaamde "gabbers Lachen, de Londsdaleluitjes, de glazenwassers, de achterstandswijkbewoners.........

maargoed, dat zijn niet de mensen met wie ik prefereer om te gaan, dus ik heb inderdaad hoog opgeleide, goed in de maatschappy functionerende vrienden.......... met euh effe zien....

een met een boerboel, een met een kruising am stef x pitbul....... een met een am stef en een met een engelse stef.......

tja......... en toch kan ik me wel vinden in wat Faye zegt Lachen

maar hoe kan je aan iemand zijn uiterlijk zien of iemand asociaal is??
mensen in lonsdale kleding kunnen de kleding ook gewoon mooi vinden.. en helemaal niet racistisch zijn Knipoog
mensen in achterstandswijken kunnen ook heel slim zijn hoor..

je kan niet aan iemand zijn uiterlijk zien of die asociaal is.. die mensen hebben een andere kleding smaak en vinden uiterlijk misschien wel helemaal niet belangrijk..

de mensen waar ik mee omga hebben allemaal eigen bedrijven, hebben allemaal sociaal zware functies in deze maatschappy........ en zullen dus nooit in lonsdale lopen gewoonweg omdat dit niet past in hun sociale functie in de maatschappy......... maar hebben wel pitachtigen Lachen

je kleding verteld wie je bent

orion1996

KiWiKo schreef:
hij is snel, wendbaar, sterk EN heeft een enorme kaakdruk Lachen

Mijne zit ook ALTIJD in het tuig, puur om problemen te voorkomen voor het geval MOCHT die ooit afgaan. Als er ellende ontstaat is het meestal omdat mensen hun """goed opgevoede""" loslopende hond niet naar zich toe kunnen krijgen omdat die oowww zo goed luistert. Haha!

nati

KiWiKo schreef:
nati schreef:

zo word het gezegt toch Vork

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:01

sorry hoor, maar mensen die denken dat lonsdale alleen gedragen word door asso's mogen zich er weleens wat meer in verdiepen...
bovendien door alle ophef over lonsdale, trek ik die kleren niet eens buiten meer aan, door alle scheve gezicht die je kan krijgen, terwijl je het niet aan hoeft te hebben met een bepaalde reden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:06

nati schreef:
sorry hoor, maar mensen die denken dat lonsdale alleen gedragen word door asso's mogen zich er weleens wat meer in verdiepen...
bovendien door alle ophef over lonsdale, trek ik die kleren niet eens buiten meer aan, door alle scheve gezicht die je kan krijgen, terwijl je het niet aan hoeft te hebben met een bepaalde reden

dan snap je precies wat ik bedoel Haha! Haha! Haha!

het HOEFT allemaal niet, maar het is wel vaak zo Lachen

Thuis loop ik ook in een afgeragde trui, met slobber trainingsbroek en klompen met mijn haren door de war en vieze handen te meuten............ maar zodra ik de grote boze wereld instap, komt het mantelpakje weer uit de kast Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:07

tja ik ga iemand niet meteen beoordelen op kleding,uiterlijk of hond.
maar dat is mijn persoonlijke mening.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:07

KiWiKo schreef:
de mensen waar ik mee omga hebben allemaal eigen bedrijven, hebben allemaal sociaal zware functies in deze maatschappy........ en zullen dus nooit in lonsdale lopen gewoonweg omdat dit niet past in hun sociale functie in de maatschappy......... maar hebben wel pitachtigen Lachen

dan ben ik wel benieuwd hoe je mij ziet.. Tong uitsteken
op mijn werk loop ik er altijd netjes bij.. zwarte pantalon, blousje en mooie pumps..
als ik thuis ben gaat alles uit.. trek ik mijn joggingbroek aan en een lekker warm vest.. mijn pantoffels..

heb een stafford en een bullterrier.. wat ben ik dan?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:08

Snoevie schreef:
tja ik ga iemand niet meteen beoordelen op kleding,uiterlijk of hond.
maar dat is mijn persoonlijke mening.

maar dat KAN ook helemaal niet.. je kan niet aan iemand zijn kleren zien hoe die persoon is in de omgang.. het enige wat je ziet aan iemand zijn uiterlijk is zijn/haar kledingsmaak

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:09

KiWiKo schreef:
nati schreef:

Thuis loop ik ook in een afgeragde trui, met slobber trainingsbroek en klompen met mijn haren door de war en vieze handen te meuten............ maar zodra ik de grote boze wereld instap, komt het mantelpakje weer uit de kast Lachen

en waarom....door belachelijke mensen hier in de wereld die over alles en iedereen hun eigen oordeel klaar hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:10

KiWiKo schreef:
nati schreef:

Nou idd Kiwiko...Wat jammer dat mensen zich zo aangesproken voelen,
ach zal ook wel weer een verklaring voor zijn alleen zo jammer dat het nogmaals het vooroordeel bevestigd, taalfouten en quoten haha

Mooi voorbeeldje, mijn vriend, donker getint stekels, metallica baardje, tattoo's niet de kleinste als hij met mijn hond loop weet hij al, dan kan er ruzie komen, mensen zijn gewoon bang voor de combinatie, so be it, neemt hij niemand kwalijk wolf in schaapskleren geen agressie is ook niet nodig.
Als ik zelf met mijn hond loop heb ik geen last, of nauwelijks, meestal is het voldoende als ik mensen gewoon rustig uitleg dat ze niet gevaarlijk is.
Als mn vriend erbij loopt moet ik meer moeite doen, so be it.

Als ik me dan ga lopen verdedigen denk ik dat mijn geloofwaardigheid ergens tot in de sokken zal dalen Tong uitsteken
Zie het al voor me dat ik ga lopen roepen dat teckels gevaarlijker zijn....

vavesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:10

zie dit topic nu pas.
tsjonge die sporen niet om zo'n website te maken. dat lijkt me ook niet de oplossing.
maar ik heb de filmpjes bekeken en ook de reportage van de BBC over vechthonden, dit soort activiteiten kan toch niemand goedkeuren.
doelbewust honden fokken om er mee te vechten dan spoor je ook niet.
ik ken genoeg honden van dit type die gewoon normaal functioneren als je er maar normaal mee omgaat.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:11

LimaMambo schreef:
KiWiKo schreef:

dan ben ik wel benieuwd hoe je mij ziet.. Tong uitsteken
op mijn werk loop ik er altijd netjes bij.. zwarte pantalon, blousje en mooie pumps..
als ik thuis ben gaat alles uit.. trek ik mijn joggingbroek aan en een lekker warm vest.. mijn pantoffels..

heb een stafford en een bullterrier.. wat ben ik dan?

hihihi ik ook hoor!!!! Lachen en ik heb toch ook echt geen makkelijke kruising.........

maakt mij ook wat vreemd, das duidelijk Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:12

Wat hebben in godsnaam foutieve quotes en taalfouten er mee te maken?
Asteblieft zeg, als dit soort dingen er zelfs bij gehaald moeten worden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:13

nati schreef:
KiWiKo schreef:

en waarom....door belachelijke mensen hier in de wereld die over alles en iedereen hun eigen oordeel klaar hebben

helaas................ helaas....... maar zo werkt het wel.......

Zorry

nou daar ben ik ook weer de asociale vrouw met een gevaarlijke hond.
Wat betreft de breakstick want ik was de gene die die bij zich heeft, je moet niet denken dat als ik
een rondje hier in de buurt maak dat hij ook mee gaat.
Maar als we met de club gaan lopen dan is hij wel mee, maar ja dan lopen we gemiddeld met 15 staffords en ja
ze zitten allemaal aan de riem en lopen niet los.
als we dan een wandeling gaan maken door het bos willen er wel eens mensen zijn die de hond los hebben lopen en ook gewoon los laten
lopen als we met een groep aan komen dus ja je weet maar nooit.
Ik moet zeggen in de 5 jaar tijd dat de club bestaat is er nog nooit wat gebeurd onderling niet en ook niet met iemand anders zijn hond.
Dat komt omdat onze 130 leden weten waar ze mee bezig zijn en ook omdat het grote gedeelte van de honden GOED OPGEVOED zijn.

Anoniem

Nijn schreef:

En waarom plaats jij dan een foto van jouzelf? Die kan ik ook niet helemaal volgen?

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:14

Nijn schreef:

Clown tsja dan zullen bepaalde mensen ook wel weer een bepaald beeld van je hebben Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:17

humpy1 schreef:
nou daar ben ik ook weer de asociale vrouw met een gevaarlijke hond.
Wat betreft de breakstick want ik was de gene die die bij zich heeft, je moet niet denken dat als ik
een rondje hier in de buurt maak dat hij ook mee gaat.
Maar als we met de club gaan lopen dan is hij wel mee, maar ja dan lopen we gemiddeld met 15 staffords en ja
ze zitten allemaal aan de riem en lopen niet los.
als we dan een wandeling gaan maken door het bos willen er wel eens mensen zijn die de hond los hebben lopen en ook gewoon los laten
lopen als we met een groep aan komen dus ja je weet maar nooit.
Ik moet zeggen in de 5 jaar tijd dat de club bestaat is er nog nooit wat gebeurd onderling niet en ook niet met iemand anders zijn hond.
Dat komt omdat onze 130 leden weten waar ze mee bezig zijn en ook omdat het grote gedeelte van de honden GOED OPGEVOED zijn.

Helemaal top!!!!

Misschien moeten jullie een kennismakingsdag organiseren met de maker van de bewuste website en op die manier op een open, eerlijke, vriendelijke manier proberen de man zijn zienswijze te veranderen......

ik denk dat je misschien best kans hebt dat dit gewoon zomaar gaat lukken Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:18

Oh kom op Chiqa wat een vergelijking zeg, ik plaats op een sarcastische manier een foto om de draak ermee te steken dat 99% er aso uitziet, als je dat niet eens kunt hebben en daar op wilt lopen fitten moet je jezelf misschien even achter de oren krabben.
Per ongeluk verkeerd quoten en taalfouten wat jij m.i. in een serieuze context plaats dat is denigrerend naar mensen toe die eens een foutje maken of gewoon niet zo goed in taal zijn. En als ik ergens een hekel aan heb Lachen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:21

Nijn schreef:
Oh kom op Chiqa wat een vergelijking zeg, ik plaats op een sarcastische manier een foto om de draak ermee te steken dat 99% er aso uitziet, als je dat niet eens kunt hebben en daar op wilt lopen fitten moet je jezelf misschien even achter de oren krabben.
Per ongeluk verkeerd quoten en taalfouten wat jij m.i. in een serieuze context plaats dat is denigrerend naar mensen toe die eens een foutje maken of gewoon niet zo goed in taal zijn. En als ik ergens een hekel aan heb Lachen

Vork als we nou toch gaan mierenneuken...als je terug kijkt in de posts van Chiqa....zitten daar ook de nodige taalfouten in....kom op zeg

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:23

goh chiqa jij maakt zeker nooit fouten,iedereen kan wel eens een typfoutje maken of per ongeluk verkeerd quoten,kom op zeg,dat je dit erbij gaat halen is wel in- en intriest No Cheer Frusty