Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:BarbaraNova schreef:duizenden vogelspinnen? oke dan staan jullie ook op beurzen neem ik aan?
ZekerTarantulahub is van mijn vriend.
J0anieke schreef:Oh dat is best slim! En lekker goedkoop!
Ik heb vandaag een kweek opgezet van kakkerlakken, voor de spinnen. Maar eerlijk, ik had niet verwacht dat ik t ook nog leuke dieren zou vinden. Wat een leuke beestjes.
[ Afbeelding ]
BarbaraNova schreef:cherell0 schreef:Helaas, bij ons gaat alles weg, vandaar nu ook grote kortingen gezien fatbobs tekoop staat.
Ik heb dan ook niets mee uit houten behalve wat voedsel dieren.
hey gaan jullie er mee stoppen joh?
Little_Gift schreef:Ooooooooh![]()
![]()
Lang geleden ook een groepje gehad van deze diertjes![]()
Heel veel plezier met ze!
Evelyne schreef:Ik kom weer even wat leven schoppen in dit topic![]()
2 en halve maand geleden kregen mijn collega en ik, van de dierenambulance, een melding over een kameleon die gevonden was in een BSO.. Het was daar dino week en deze kameleon lag tussen het speelgoed, de lerares had deze dino nog nooit gezien en toen ze hem wilde oppakken begin hij te bewegen
Solleke_Noah schreef:Wel een super knap beest zeg! Het zal wel geholpen hebben dat het niet al te koud en nat was de voorbije maanden? Veel plezier met hem!
Ik heb sinds gisteren ook wat nieuws. Mijn axolotl is helaas een maand geleden onverwacht overleden en al die tijd stond het aquarium nog leeg (wel met planten en filter draaiend). Ik was erg in twijfel of ik er nog wat nieuws in wilde en wat dan.
Gisteren tijdens een viscampagne (vissen vangen en weer loslaten voor wetenschappelijk onderzoek) vingen we ook enkele exoten. Die mag je dan niet meer vrijlaten in de natuur. Doodmaken is ook weer zo zielig... dus nu heb ik een paar zwartbekgrondels en enkele blauwband visjes in het aquarium zittenIk vind het stiekem nog wel wat hebben, een "invasieve exoten aquarium"
Doubtless schreef:Evelyne schreef:Ik kom weer even wat leven schoppen in dit topic![]()
2 en halve maand geleden kregen mijn collega en ik, van de dierenambulance, een melding over een kameleon die gevonden was in een BSO.. Het was daar dino week en deze kameleon lag tussen het speelgoed, de lerares had deze dino nog nooit gezien en toen ze hem wilde oppakken begin hij te bewegen
Dit had zo uit een film kunnen komenHoe kwam dat beest daar terecht joh?