Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:BarbaraNova schreef:duizenden vogelspinnen? oke dan staan jullie ook op beurzen neem ik aan?
ZekerTarantulahub is van mijn vriend.

. Hij was al paar dagen niet fit, maar at wel gewoon. Had anders vandaag een dierenarts willen bellen maar is dus niet meer nodig.
Ondanks dat het maar een slang is, toch wel droefig gevoel van..
J0anieke schreef:Oh dat is best slim! En lekker goedkoop!
Ik heb vandaag een kweek opgezet van kakkerlakken, voor de spinnen. Maar eerlijk, ik had niet verwacht dat ik t ook nog leuke dieren zou vinden. Wat een leuke beestjes.
[ Afbeelding ]
ik had ze als voederdieren voor mijn varaan, maar kon het op een gegeven moment niet meer over m'n hart verkrijgen ze te voederen, omdat ze echt zo tof zijn! Dus nu krijgt die enkel nog krekels, wasmotten en sprinkhanen (naast af en toe ei of vlees)
BarbaraNova schreef:cherell0 schreef:Helaas, bij ons gaat alles weg, vandaar nu ook grote kortingen gezien fatbobs tekoop staat.
Ik heb dan ook niets mee uit houten behalve wat voedsel dieren.
hey gaan jullie er mee stoppen joh?
Little_Gift schreef:Ooooooooh![]()
![]()
Lang geleden ook een groepje gehad van deze diertjes![]()
Heel veel plezier met ze!

Hij heeft zich door het gaas gedrukt wat ik had gespannen en hij was weg! Weken en weken heb ik gezocht maar ik kon hem niet vinden.. Vorige week maandag belde mijn coördinator dat er een kameleon was gevonden bij mij in de buurt.. Dat Moest hem wel zijn! 
Nu zit hij weer bij mij, ja in een ander terrarium, en hij gaat niet meer weg!
Hij heet nu Paco en hij heeft het papiloma virus, daar kan hij gewoon oud mee worden gelukkig!
Hij is op het moment helemaal niet blij met me maar dat komt wel weer goed!
Ik vind het stiekem nog wel wat hebben, een "invasieve exoten aquarium"
Evelyne schreef:Ik kom weer even wat leven schoppen in dit topic![]()
2 en halve maand geleden kregen mijn collega en ik, van de dierenambulance, een melding over een kameleon die gevonden was in een BSO.. Het was daar dino week en deze kameleon lag tussen het speelgoed, de lerares had deze dino nog nooit gezien en toen ze hem wilde oppakken begin hij te bewegen
Hoe kwam dat beest daar terecht joh? Solleke_Noah schreef:Wel een super knap beest zeg! Het zal wel geholpen hebben dat het niet al te koud en nat was de voorbije maanden? Veel plezier met hem!
Ik heb sinds gisteren ook wat nieuws. Mijn axolotl is helaas een maand geleden onverwacht overleden en al die tijd stond het aquarium nog leeg (wel met planten en filter draaiend). Ik was erg in twijfel of ik er nog wat nieuws in wilde en wat dan.
Gisteren tijdens een viscampagne (vissen vangen en weer loslaten voor wetenschappelijk onderzoek) vingen we ook enkele exoten. Die mag je dan niet meer vrijlaten in de natuur. Doodmaken is ook weer zo zielig... dus nu heb ik een paar zwartbekgrondels en enkele blauwband visjes in het aquarium zittenIk vind het stiekem nog wel wat hebben, een "invasieve exoten aquarium"

Doubtless schreef:Evelyne schreef:Ik kom weer even wat leven schoppen in dit topic![]()
2 en halve maand geleden kregen mijn collega en ik, van de dierenambulance, een melding over een kameleon die gevonden was in een BSO.. Het was daar dino week en deze kameleon lag tussen het speelgoed, de lerares had deze dino nog nooit gezien en toen ze hem wilde oppakken begin hij te bewegen
Dit had zo uit een film kunnen komenHoe kwam dat beest daar terecht joh?