Meneer heeft niet 1, niet 2, maar 3 linten gestolen
Yom
Geplaatst: Vandaag, 16:24
Denk dat ie zijn eigen mooie rozetje in elkaar wilde knutselen
geweldig zo rondsjokken met een lente ui Hier sjouwt Penelope rond met van die verenstokjes. Die dingen zijn net zo lang als ze zelf is, maar ze loopt er constant mee rond
Siggislief
Geplaatst: Vandaag, 16:38
Ik heb Koper en Nero met van alles zien slepen, Nero nam vanmorgen nog een kussentje mee van Konijnenbont naar beneden.
Koper heeft wel eens zo'n verenstokje met knisper papier mee naar boven genomen. (2 trappen)
Ze ligt meestal te slapen als er bezoek komt. Maar er liggen wel tampons overal dus bezoek na ze zien liggen.
Siggislief
Geplaatst: Vandaag, 18:39
Nero had honger, dus die begon om 17.20u al met heeeeel hard zich laten horen.. En ik negeerde hem, en draaide mij om en hij bleef mij met grote ogen aan staren. (Gewoon eng)
En toen vond ie rond 17.45u wel genoeg gemiauwd te hebben, kwam ie even langs boven op mijn bureau. Hij draait zich om, legt zich zelf boven op mijn laptop op de toetsenbord.
Hij heeft denk ik wel 30-50 tekens geplaatst... Toen stond ie weer op en draaide zich om en gaat weer er boven op liggen.
Daarna dacht ie tussen toetsenbord en een deken op mijn bureau te planten, maar wist als ik niets doe dan ligt hij onderaan de tafel op de grond.. Heb hem opgevangen, en heb ook de persoon waar ik mee kletste even sorry gezegd want er was ook ge-enterd.
Hij heeft echt even tot 18.10u mogen wachten tot ik naar beneden ging..