Show je katten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:23

marloe schreef:
Foto's van twee weken geleden in betere weersomstandigheden op de pc gezet. Hoe anders is het nu... Mag snel weer terugkomen!

Nori
[ Afbeelding ]

Pippin
[ Afbeelding ]

Wat een mooie ogen.

Koper en Nero komen graag bij mij liggen als ik op bed lig.

Zelfs als ik in bad lig dan komen ze bij mijn hoofd liggen.

Nero wast dan graag mijn kapsel. :')

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:56

zo 8 wasrondes en een eeuwige fohnbeurt verder zijn we maar gestopt. Cliff heeft het geweldig gedaan maar na 3 uur hadden we er wel genoeg van

Xoran het is Landin Elite

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Show je katten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

8x wassen?? :oo
Was dat nodig, hij zag er al zo schoon uit. :=

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:05

haha dan heb je niet goed gekeken :D op die laatste foto heb ik heb al een anti vettig cremepje ingesmeerd. Daar heeft ie dus echt vette plukken omdat daar die creme zit

ja nieuwe shampoo om te testen maar wasprogramma bestaat dan uit 8 verschillende shampoo's. Tis een hele zit voor hem en een aanslag op mijn lijf, maar ja alles voor een mooie kat :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Maak eens een foto nu dan. :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:40

Ik krijg dat nooit goed op foto, zeker ook omdat je het moet voelen :D

Ohh en dat tasje komt nog van een show in Engeland. Thema was toen Pirates of the Caribbean daar :D

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:41

Ohja, mooie vacht nu! Ziet er super zacht uit! <3

En die 2e foto is briljant. :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

ik vind het er op die foto niet uitzien, gelukkig is het in het echt veel beter. Eind mei is er in Goch een groomersbeurs en daar lekker neuzen of ik nog iets vind als finishing touch zeg maar

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:44

8 keer wassen :wow:

Is het dan shampoo, uitwassen nieuwe shampoo? Wij hebben 3 shampoos die er in gaan uitspoelen en de laatste moet even in trekken. Eerste is voor schoonmaken, 2e voor volume en 3e voor de kleur. Dan droogkast in en met waterblazer en slicker de rest droogmaken. Maar ik was ook niet elke keer voor show.

Ik mis een beetje volume op die foto. Het valt zo recht naar beneden.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:53

dat volume is nou precies wat ik ook mis. Nu nog steeds en dat zou beter moeten zijn met deze shampoo
nou moet het eigenlijk ook wel naar beneden vallen bij een MC maar toch. Cliff heeft echt heel sluik haar wat dus ook echt recht naar beneden valt

ieder vd 8 shampoo's heeft weer een andere functie, ontvetten, nog meer ontvetten, voeden, nog iet, nog wat en nog meer :+ (heb ik wel op papier staan maar ligt boven)
Maar ik weet niet of ik dit blijf doen, die shampoo is lastig aan te komen (komt uit Thailand en kost een vermogen aan verzendkosten). Ik kom hierbij door iemand uit Maleisie die aan wedstrijd grooming doet, maar ik ben al uit de appgroep gegooid omdat ik vind dat ze echt op geld uit is. Ze geeft online workshops in wassen/groomen van katten a 100 dollar en iedereen moet natuurlijk die workshops volgen.
Ik heb die samen met een vriendin gekeken zodat we de prijs konden delen, maar ja als je dat doet dan lacht ze je uit dat je niet wil betalen en meer bla bla. En ondertussen geen antwoord krijgen op je vraag of je al shampoo kan kopen
Vriendin kreeg geen antwoord op die vraag en is toen zelf gaan googlen naar de fabriek van deze shampoo en heeft daar maar besteld

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:11

Ik weet dat het naar beneden moet vallen maar er mag wel iets van volume in zitten. Ik gebruik anju beauté. Ben er heel tevreden over.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:25

Anju heb ikal lang niet meer, was overgeschakeld naar CC en nu dit om eens te proberen. Eens kijken oe het zich houdt tot zondag

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:43

Vanwege het klittengedoe ben ik nu twee keer per dag aan het borstelen en checken bij Snoot. Vanavond was ze eerst mopperig maar al heel snel begon ze te spinnen. Je ziet dat ik haar niet vast heb met links, malle meid.

Afbeelding

Gisteren was dit dus moord en brand gillen...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:46

De dames hadden net een kleine woordenwisseling...