Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Vreemd: : als mensen het met argumentatie niet meer kunnen winnen ze in de persoonlijke aanval gaan.
Needje schreef:slimmerik schreef:Vreemd: : als mensen het met argumentatie niet meer kunnen winnen ze in de persoonlijke aanval gaan.
De meeste doen het dan iig nog netjes in het topic. Jij valt mensen lastig via pb! Zodat niemand er iets aan kan doen. DAT is pas kinderachtig.
karoliena schreef:Slimmerik: Helemaal niet gaat mij erom dat ik er niet van gediend ben dat iemand mij gaat lopen afkraken omdat wat ik typ dus niet helemaal 100 % abn is, dat vind ik pas in de persoonlijke aanval gaan
slimmerik schreef:Vreemd: : als mensen het met argumentatie niet meer kunnen winnen ze in de persoonlijke aanval gaan.
Citaat:Even een vraagje aan de "kenners" . Gedragstherapeuten bij honden: is dat wel een erkend beroep?
Mijn vriendin heeft vorige week bij haar tsji tzu (echt waar) ook een gedragstherapeute bij gehaald. Mevrouw is een half uur geweest, kostte 90 euro en een advies wat iedere leek haar ook gegeven kon hebben. Bovendien zijn alle problemen niet eens fatsoenlijk besproken.
Citaat:gedragstherapeuten kunnen nog goed zijn, maar past de hond er gewoon niet bij.
Nakisha schreef:Een goede gedragstherapeute moet een hond kunnen beoordelen, welke hond dan ook.
Citaat:Al ben je nog zo goed, je zult niet IEDERE hond kunnen helpen.
Citaat:Nakisha ik had het idd even verkeerd geinterpreteerd, mijn excuses
in de laatste zin kan ik idd wel met je meegaan, en gezien jou
ervaring denk ik ook dat je wel weet waar je over praat...
Een agressieve hond aan de bach......Klinkt me meer in de ogen
als een of andere geitenwollensok die niet echt op aarde staat...