tja ik zie t nut er niet zo van in om met een jong dier te spreken, waarom zou je deze 'lastig vallen' .. telepathie is leuk, en handig... maar gebruik het enkel als t echt nodig is..
het is niet lastig vallen, maar laatst was er hier in de buurt een poesje van 3 weken oud vermist want die mensen hadden de deur op een kiertje laten staan, toen kwam die vrouw de kamer en miste er 1, later heeft iemand hem gevonden die de hond ant uitlaten was. Dus daarom vroeg ik het me af
Ik heb, of eigelijk had, want de laatste tijd probeer ik het niet eens meer,zoveel heb ik aan mijn hoofd, dat ik bang was dat ik het verzon. Oftewel, dat ik maar wat weg droomde. Wat dat betreft moet je gewoon vertrouwen in jezelf krijgen, en dat is moeilijk.
Ik heb laatst ook weer een gesprek aangevraagt met mn beide paardjes. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!
ik had dat ook!! Echt ik tijfelde zo veel, maar ik had toen een vreemde pony, wist niks alleen naam en uiterlijk. Ik wist niet dat hij niet meer bij dat meisje was enzo. Maar ik kreeg het er allemaal uit en bevestigd. zo krijg je steeds meer vertrouwen dat het echt is.
ik heb een 'thuis-cursus' aangevraagt bij een meisje van 16 die het ook kan. Het is niet erkend maar toch wel leuk om te lezen hoe zei het allemaal heeft 'ontdekt' enzo.. er staan ook kleine oefeningentjes in en dan mail je de antwoorden die je hebt binnen gekregen en zij kijkt of het klopt
Leuk topic. Als je ervoor openstaat vertellen dieren je zoveel. De kunst is alleen om je goed op je dieren af te stellen en naar je gevoel te luisteren. Ook al is dat niet altijd in je eigen voordeel...
vraagje ik zoek iemand die mij kan helpen(eerst overleg per pb) gaat over een hondje van 11 weken..... mensen die hier echt al ervaring in hebben, en goed zijn zou die me willen pb-en......het kan echt belangrijk zijn!!! tnx
Mag ik vragen watr je bedoelt met oefen materiaal instructies? Dan ben ik namelijk wel geinteresseerd want van het boekje dat ik nu heb snap ik niets =S