Ik heb nu: Bengeltje, Snoopy en Watje. Vroeger heb ik gehad: Sweety, Zwarte (groot en zwart), Kleintje (zwart maar klein), Rambo (eerst was het Bigfoot), Poezepoes (jaja van onbekende katten roepen), Dreumes (leefde al eerder als mij dus da weet ik niet) en Molleke.
Wij gaan vanmiddag een kat ophalen uit het asiel. We hebben een paar jaar geen katten meer gehad, maar vanaf vandaag dus weer wel! Het is een zwarte kat en een vrouwtje. We gaan haar Lilah noemen. (dit betekent; de donkerharige) Dus een toepasselijke naam dacht ik zo
mijn katjes : Simba (ja van de film), Lola, Luna, Oni (spreekt uit als oownie) Katten die we gehad hebben : Sarabi (ja ook van leeuwekoning) Doofie (was doof) Spookie (was wit met 2 verschillende kleuren ogen, groen en blauw)
Job Hansop?? Die is leuk!! Waar haal je dat nou weer vandaan?
Komt door de tekening op zijn voorpootjes, mijn moeder zei dat het net was alsof hij een hansop aanhad, dus toen is hij omgedoopt tot Job Hansop Hier de tekening die ik bedoel:
Mijn eerste poes die er nu nog steeds is heet Joris. Zelf verzonnen op m'n derde (n.a.v. 'Boris' uit een DonaldDuck/Goofy tekenfilm o.i.d.). Een andere poes bij m'n vader heet Heidi (niet verzonnen, afgeleid van een kinderboek) en de rode poes die we hier hebben heet Pluis, heb ook ik verzonnen. Erg origineel
En herplaatsers die ik gehad heb: Patser Doerak Jorge (heette eerst Playboy!)
Katten van vroeger en van mn moeder:
Toetsie Quick Flupke Kitty Turbo Zwabber Snoesje Rikkeltje Stoffer Dinges Miss Piggy Monstertje Blacky En nog n paar maar daar weet k de namen niet meer van.
Wij hebben M&M Me-Ow (spreek je uit als Mio) uit de film van Garfield Mads Valentijn .. Mads is een deense naam en ik denk dat Valentijn voor zich spreekt. (ja hij wordt bijna 1 jaar)
Onze oude kat, die is 1,5 jaar geleden overleden en is 20,5 geworden, heette Clairence naar de schele leeuw in Daktari. (een serie van ongeveer 30 jaar geleden, voor de broekies onder ons) Maar we noemde hem Clair.
de kat van onze buren heet Bimpie (geen idee waar ze het vandaan hebben) en die van ons heet Asterix (naar de stripheld, dankzij zijn gele snor) foto van Rix staat in mijn profiel
- Punky, heet eigelijk: Inka nasta, maar dat was te moeilijk uitspreken - Tommy, maar die is helaas op 2 jarige leeftijd onder de trein gekomen. We hadden een puppy en hem tegelijk gekocht, dus Timmy en Tommy - Ugly, kat geërft van m'n oom, hij is heel lelijk (ongeluk gehad ofzo), dus vandaar de naam. - Dolly (eigelijk: sneeuwvlokje), is een witte kat
bij ons eigelijk altijd eindigend op Y, dat klinkt zo leuk. hoewel ik met sneeuwvlokje de traditie wilde doorbreken, hebben me ouders de naam toch maar weer veranderd in Dolly
Onze katten hadden allemaal pas echt rare namen toen ze bij ons kwamen! Siri heette Anoushka, Izis ongeveer (precies zou ik de papieren erbij moeten gaan halen ) Isoprotapocamus en Varpu heette Black Betty's catacomb
Ik had er twee, Marie en Louise. En toen de derde erbij kwam wilde we hem Pim of Bram noemen. Dat past mooit bij die andere twee. Maar hij heet Kleefmuis, gewoon omdat hij zo is.
Wij hebben een heleboel katten gehad. ( Gefokt). Even een kleine Impressie: Pien, Karel, Piet, Simpley, Boebie, De snoetzies (2 zwarte katjes altijd samen).
Mijn katten hebben hele Aristocratische namen namelijk: Annastacia(Anna)&Oliver(ollebolliedikketrollie/ollebol/ollie/dikkie) Oliver noemen we Ollibolliedikketrollie omdat tie zuper dik is annastacia omdat die naam anders zo lang is Onze vorige katten die overleden zijn heette: Suzie en Nicky, die waren niet zo aristocratisch maar wel lieff
ja zeker hebben ze bij mij een thema: We wonene op een boerderij en hebben al hee lwat katten gehad. Elke keer als er jonge kittens geboren worden neem ik een thema: Ik heb al een keer een leeuwenkoning gedaan.
Nala
Sarabi
Simba
Dan heb ik ook nog zazou maar hij is er healas niet meer.
Ik heb ook al een sjors en sjimmie gehad Tweety en sylvester.