Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_88 schreef:Wij hebben ook zo'n soort paal, onze katten zitten/liggen er graag op.
Van sdb meubel oid.
, mevrouw is nog niet overtuigd. 
".
, want het was een bestelling van februari.)
. Conclusie dierenarts: gezonde jonge kater, maar het wordt een monster van een kat
.
Roodvos schreef:@Siggislief: die Hills Z/D heb ik ook gegeven aan Giovanni. En dat wordt wel heel snel "raar". Zodra je het blik los maakt zie je het bruin verkleuren zo ongeveer. Ik had het goed afgesloten in de koelkast staan na opening, maar alsnog verkleurde het sterk.
De geur was nog wel goed, en Gio at het ook lekker op. Maar het ligt dus niet aan jou, het blik of je bewaarmethode als je denkt "wat ziet dat er raar uit".
Ik heb de onaangebroken zakken voer die ik nog had staan van Gio en Spook (hypoallergeen en renal), samen 8,5 kg voer en bijna €100 samen terug kunnen sturen naar ZooPlus.
(Pluim voor ZooPlus hun service, want het was een bestelling van februari.)
@Yom, is Cliff weer hersteld?
Ik was vorige week met Ravi bij de dierenarts voor zijn 2e vaccinatie. Ravi is ongeveer 2 wk jonger dan Taran en al bijna net zo zwaar. Conclusie dierenarts: gezonde jonge kater, maar het wordt een monster van een kat
.
De belhamels:
[ Afbeelding ]

Lukasje schreef:marleen_88 schreef:Wij hebben ook zo'n soort paal, onze katten zitten/liggen er graag op.
Van sdb meubel oid.
Dankje Siggislief voor de foto’s ! Erg mooie krabpaal!
Inmiddels heb ik de mijne ook binnen, hij komt van sdb meubel. Nu nog de kat overtuigen om op de nieuwe paal te klimmen, mevrouw is nog niet overtuigd.