Een uur beneden met de 2 heren gespeeld, Nero bleef liggen en toe kijken en rende er iets achter aan. En Koper rende overal er achter aan, hem nooit zo actief er achter aan zien rennen.
Net ook nog even op de voorzolder gezeten op de grond met wat speeltjes, Nero keek echt toe van hmm weet niet.. bleef in zijn doos liggen of ging op de vensterbank liggen boven mij. Echt 0.0% interesse of hij voelt gewoon zich niet zo lekker, ook al geef ik ze beide al vanaf Woensdag avond Probiotica.
Heb de neiging om morgen te bellen naar de Dierenarts..
Zometeen beneden ook nog even kijken of ik er actie uit bij beide.
Yom
Geplaatst: 13-07-25 22:35
Hier ging het pas beter met antibiotica
Cliff is alweer 6 maanden, de tijd gaat veel te snel
En hij heeft nog geprobeerd de dames te helpen maar helaas…
Siggislief
Geplaatst: Gisteren, 15:04
Zometeen toch nog even naar de Dierenarts met Nero. Hij heeft afgelopen nacht en vanmorgen in korte tijd overgegeven.
Dit keer hebben ze beide het laten liggen, en niet van elkaar gegeten.. Dat doen ze namelijk altijd/vaak, en zie nooit wat liggen wanneer ze een haarbal neergooien.
Zo ik heb even het hele huis ondersteboven gehaald, en mijn slaap kamer gestofzuigd.. Nu alleen nog de trap naar beneden en de slaapkamer waar ik ook al een paar weken slaap. (ivm warmte, en vooral nu de donkere gordijnen)
Bij de Dierenarts vanmiddag, had Nero wat stressjes, want de hele wachtkamer zat vol honden. En gelukkig heeft de praktijk gelukkig een kamer dat volledig ingericht is voor katten, dus dat ruikt niet naar honden of andere gekke dieren.
De dierenarts, weer een andere die ik vorige week Woensdag had.. Haar uitgelegd wat er aan de hand is en was, en de vragen beantwoord.
Ze had het over 3 dingen, Parasieten, Virussen & Voedselovergevoeligheid. We hebben besloten dat we eerst naar de Voedselovergevoeligheid gaan.
Dus ze hebben vanaf vandaag 6 weken dat ze strikt aan 1 soort voer mogen. Geen snoepjes, geen liquid sticks, niks nada... Kon kiezen uit 2 merken voor ze, Royal Canin Anallergenic en Hills Z/D wat brok en blik had, dus heb gekozen voor het laatste want ze krijgen 1 x per dag natvoer en dat wil ik ze niet van ze afpakken.
Nero & Koper mogen nog zeker Probiotica gebruiken, en Nero moet 2 x daags nog een extraatje de ISO Plus krijgen van 1 gram.
Dus ik ga hopen dat ie het allemaal gaat opsmikkelen. En als dit toch het geval is dat ie een voedselgevoeligheid heeft dan gaan we daarna kijken voor iets anders, voor nu Hills.
Koper is wel een man met een eigen willetje heb ik het idee, want het brok heeft ie nog niet aangeraakt. En het natvoer met wat water vond ie heeeeerlijk!
En als ze een voedselallergie hebben dan gaan de dichte zakken naar de Voedselbank voor Dieren. Dit was een aanraden van de Dierenarts, of verkopen maar wil ook iets goed terug doen voor de andere mensen.
Zelf nu wel gesloopt, al de hele dag knallende hoofdpijn, en ook van 9u tot 14u gewerkt.
Lukasje
Geplaatst: Vandaag, 01:03
marleen_88 schreef:
Wij hebben ook zo'n soort paal, onze katten zitten/liggen er graag op.
Van sdb meubel oid.
Dankje Siggislief voor de foto’s ! Erg mooie krabpaal!
Inmiddels heb ik de mijne ook binnen, hij komt van sdb meubel. Nu nog de kat overtuigen om op de nieuwe paal te klimmen , mevrouw is nog niet overtuigd.